moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 På deg selv? Og har du langt eller kort hår? Jeg har langt hår og bruker som regel sideskill som ikke er helt over på den ene siden. Varierer litt.
CaptainHindsight Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Langt hår med en litt lurvete midtskill. (Har krøller så håret lever sitt eget liv, uansett)
lUmlUm med tulla si Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 (endret) Sideskill, da jeg absolutt ikke kler midtskill med mindre jeg har pannelugg. Det varierer hvor mye til sida den er, men jeg passer alltid på at den ikke er for mye, slik som "fjortisjentene" har. Jeg synes man ser yngre ut med sideskill, eldre med midtskill (med mindre man har pannelugg), og begge deler kan forsåvidt være både positivt og negativt. Og langt hår. Endret 21. september 2012 av lUmlUm
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Har kort hår og sparer til langt, men enn så lenge har jeg en skrekkerlig midtskill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå