Gå til innhold

Ekstremt lite bevegelser i magen, uke 34

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2gangs, baby har hittil vært veldig aktiv.

De siste dagene har jeg knapt kjent han. Det er ingen spark lengre, bare svake bevegelser hvis jeg kjenner veldig godt etter.

Kan ikke huske at det var slik med 1mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd å drikke ett glass kald saft (ikke sukkerfri) å legge deg på sofan en halvtime.. det pleier å virke. hvis ikke bør du jo ringe føden å konferere med dem :)

Skrevet

Jeg synes absolutt du skal ringe føden og høre med dem. Jeg var inne til ctg og ul flere ganger de siste ukene før fødsel med nr 2 pga lite liv. Alt er sikkert ok, men bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Skrevet

Ringte den, og de ville ha meg på kontroll. Så da kjører vi opp nå.

Hi

Skrevet

Jeg tok kontakt med føden pga lite liv, og det resulterte i hastesnitt. Jeg kjente liv, men det var svake bevegelser, mindre av dem, bare lavt aktivitetsnivå.

Jeg har i dag frisk unge, hadde jeg ventet så hadde det ikke vært så greit for verken meg eller barn i dag.

Skrevet

De tok sparketest og ul. Alt så fint ut.

Baby veide 1745gr, så de ville ha meg på ny ul om en uke.

Jeg har vært 100% sykemeldt i 4uker pga høyt blodtrykk, men begynte igjen på 50%denne uken. I tillegg sliter jeg med oppkast, som også kom plutselig i uke 32.

Kjenner ikke spark i kveld heller, så jeg vêr ikke om jeg ble beroligget.

Hi

Skrevet

Det hørtes lenge ut å gå en uke til uten kontroll. Babyer som beveger seg mindre er jeg meget skeptiske til. Du har i tillegg høyt blodtrykk og kvalme. Og babyen ligger under gjennomsnitt i størrelse. Hvis det fortsetter så håper jeg inderlig du lytter til magefølelsen din, og tar kontakt igjen.

Lykke til!

Skrevet

Kan legge til at disse sparketestene kjenner ikke til hvor mye ditt barn pleier å sparke. Det er det bare du som gjør. All endring i mønsteret taler enten for at babyen ligger annerledes eller at den ikke har det så bra som før. Man venter jo alltid med å forløse babyer som har det greit i magen, men det er jo relativt uproblematisk å føde i uke 34.

Skrevet

Jeg ville fått en second opinion! Høyt blodtrykk, oppkast, lav vekt og lite bevegelse høres ut som en veldig dårlig kombinasjon!!!

Skrevet

Sparketest holder ikke, de må kjøre ultralyd og sjekke gjennomstrømning i navlesnoren, kontakt dem igjen.

Skrevet

Jeg ville ikke gitt meg på dette, få en ny undersøkelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...