Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg har en jente annsatt. Hun er gravid. Nå skal hun slutte ettersom hun ikke er norsk og nå kommer til å reise tilbake til hjemlandet og faren. Sansynligvis ser jeg henne ikke igjen. Jeg har veldig lyst til å kjøpe en liten ting til den lille før hun drar, men er litt usikker da hun ikke er mer enn ca 11 uker på vei. Blir det galt på noen måte? Jeg har muligheten til å sende noe med andre i familien siden, men det har mest lyst til å gi noe selv. Er det for tidlig eller ok med en slik gave fra arbeidsgiver?
☆☆☆ Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Gi heller noko til den vordande mora om du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Gi heller noko til den vordande mora om du er usikker. Jeg er ikke usikker i forhold til at hun er gravid. Gave til mor blir lett litt galt i forhold til andre ansatte som slutter. Vi pleier ikke gi gaver hver gang noen slutter. Det har jeg heller ikke tenkt å begynne med.
☆☆☆ Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Gi heller noko til den vordande mora om du er usikker. Jeg er ikke usikker i forhold til at hun er gravid. Gave til mor blir lett litt galt i forhold til andre ansatte som slutter. Vi pleier ikke gi gaver hver gang noen slutter. Det har jeg heller ikke tenkt å begynne med. Meinte viss du var usikker på om det var rett å gi gave til babyen..
3 er nok! Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Jeg hadde kjøpt gave. Å miste en baby blir ikke mindre tøft for henne ved at du kjøper en gave. Hun har jo selv annonsert graviditeten. Det viser at du bryr deg, jeg hadde hvertfall satt pris på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå