Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 hva synes dere om en som alltid gir bursdagsgaver til venner, barn av venner, familie osv, men når jeg (kona) har bursdag, så får jeg kun god middag og kake? Jeg er selvfølgelig takknemlig for det, men det hadde vært fint med en liten oppmerksomhet ellers, en genser, et par billige sølvøredobber, en DVD eller noe lignende.
Chelseafan Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Dumt og klage på dem synes jeg. koselig han gjør det for deg da
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Enig med deg. Hallo? Middag og kake for den del er selvfølgeligheter.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Om du har gitt beskjed om at du ønsker deg gave, men fremdeles ikke får, syns jeg nok han er litt småkjip som du sier. Men om du smiler og takker for den hyggelige gesten det tross alt er å bli markert med middag og kake, så tror han jo at du er såre fornøyd? *K O M M U N I K A S J O N*
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Dumt og klage på dem synes jeg. koselig han gjør det for deg da Jo, men lage middag bytter vi på hver dag uansett. Så jeg anser ikke vanlig husarbeid som "gave". Og nei, jeg klager ikke. HI
kaklemor Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Nei, gurii... Jeg må få diamanter hver gang Jeg syns det er mer kos å få middag og kake, enn en gave som kanskje ikke blir brukt Jeg hadde satt mer pris på en veldig god middag med min mann
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Om du har gitt beskjed om at du ønsker deg gave, men fremdeles ikke får, syns jeg nok han er litt småkjip som du sier. Men om du smiler og takker for den hyggelige gesten det tross alt er å bli markert med middag og kake, så tror han jo at du er såre fornøyd? *K O M M U N I K A S J O N* Jeg har ytret ønsker om et par ting, at jeg ønsker det i bursdagsgave, men aldri fått noe som helst bortsett fra middag og kake (har vært gift i noen år nå). Og har sagt et par ganger at for eksempel en fin genser ikke kunne skade da i tillegg til kake. Til gjengjeld, får han alltid fine store gaver av meg. Ikke at jeg forventer DYR gave til meg selv, men en liten oppmerksomhet som sagt... Vet at jeg høres sytete ut. HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Dumt og klage på dem synes jeg. koselig han gjør det for deg da Ja stakkars mannen! Huff så leit.
Blåttkryss Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 Dødskjip! Gave gis på bursdag. Punktum. Hvor billig eller dyr den er spiller ingen rolle, men får man gave så gir man gave. Punktum igjen!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Her pleier jeg alltid få noe som hele familien får glede av, men når han har bursdag ønsker han seg alltid noe som kun er til han.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 Her pleier jeg alltid få noe som hele familien får glede av, men når han har bursdag ønsker han seg alltid noe som kun er til han. Og du kjøper det til ham fordi? Altså, støvsuger og vaskemaskin som gave til MEG - da hadde jeg blitt fornærma. For da indikerer mannen at han anser det som min oppgave å bruke disse tingene.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #13 Skrevet 21. september 2012 Hi neste år så sparer du pengene og ikke gir gave til mannen bare middag og kake. Om han syntes det er kjipt å ikke få gave så skjønner han poenget (og klager han kan du jo si det til han, han skal da ikke forvente mer av deg en han er villig til å gi andre veien. spesielt siden du har nevnt at du gjerne vil ha gave flere ganger.) Og hvis han ikke savner gave så vet du at det ikke er for å være kjip men fordi han selv ikke ser poenget med gave og da kan du jo bruke penga på å kjøpe noe til deg selv så blir begge fornøyde.
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. september 2012 #14 Skrevet 21. september 2012 Han var kjip ja! Du må si: JEG VIL HA GAVE PÅ BURSDAGEN MIN! Menn må har det i klartekst noen ganger, de er ikke så god på hinting
mammakatten Skrevet 21. september 2012 #15 Skrevet 21. september 2012 hva synes dere om en som alltid gir bursdagsgaver til venner, barn av venner, familie osv, men når jeg (kona) har bursdag, så får jeg kun god middag og kake? Jeg er selvfølgelig takknemlig for det, men det hadde vært fint med en liten oppmerksomhet ellers, en genser, et par billige sølvøredobber, en DVD eller noe lignende. Du får gi han en liste over ting du ønsker deg, så klarer han kansje og kjøpe en av tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå