Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Hvor ofte vasker dere skikkelig rundt på barnerommet?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Støvsuger og tørker støv den ene uken, andre uken er det grundig vask og sengeskift, har den rutinen på hele huset
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Sikkert ikke så ofte som man burde... Men støvsuger og tørker støv en gang i uka. Vaske gulvet blir ikke gjort så ofte, en gang i måneden kanskje.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Grundig vask, da regner jeg tak, vegger, inni skap og skuffer, tar vi en gang i året.
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Vasker gulvet på soverommene deres bare 2-3 ganger i året, men støvsuger når det trengs. Har ingen rutine på det, for det kommer an på hva man orker og får tid til de ulike dagene;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Hvor ofte vasker dere skikkelig rundt på barnerommet? Grundig? Altså vegger og tak, skap og skuffer? Kanskje en gang annthvert år. Ikke oftere. Tar ikke nødvendigivs hele rommet i ett, men vasker gjerne flere tak i samme etasje samtidig.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Vi har så langt ikke bodd lenge nok på ett sted til at jeg har ansett det som nødvendig med en rundvask Ungene må selv rydde rommene en dag i uken og støvsuge (med litt hjelp), gulvene vaskes bare noe ganger i året + ved behov (f.eks etter spysyke), og så byttes det sengetøy g tørkes støv men noen ukers mellomrom.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Signerer Alva. Vi har ikke bodd noen plass så lenge at nedvask har vært nødvendig. Jeg støvsuger vanligvis 1 gang i uka, men det hender helsa tilsier at det blir annen hver uke. Vasker og støvsuger etter behov. Rydde gjør de selv. De er 5 og 7 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå