Gå til innhold

Så sulten, men tørr ikke spise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe forslag til hva jeg kan spise ? Blei sendt til legevakta i natt pga kraftig migrene anfall og kvalme til tusen ! Jeg spyr opp så å si alt jeg får i meg :-( noe dere andre "kvalme" klarer å holde nede ?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg husker fra de forrige to svangerskapene at youghurt, knekkebrød,maria-kjeks og salt potetgull var tingen...:)

Skrevet

når jeg var slik så var det ingenting utenom frukt som fungerte, da spessielt ananas, druer, apelsin osv :)

Skrevet

E mange forskjellige ting man må passe på me migrene. Sjokolade, sitrus frukter osv. E du gravid? Eller nettop født?

Skrevet

Jeg er i uke 18, det glemte jeg helt å si :) takk skal prøve noe sånn, merker jeg ikke kan spise lakris, det hjelper mot kvalme, men får dundrende huepine etterpå :-( takk for svar !

Skrevet

ettersom at du får dundrende hodepine etter lakris kan det være greit å sjekke om blodtrykke ditt er høyt, lakris er ikke bra for de med for høyt blodtrykk

Skrevet

Legen sier jeg har veldig lavt blod trykk, tror bare jeg reagerer på lakris på denne måten nå som jeg er gravid :)

Skrevet
Legen sier jeg har veldig lavt blod trykk, tror bare jeg reagerer på lakris på denne måten nå som jeg er gravid :)

ja, kroppen er merkelig under graviditeten :P

Skrevet

Samme her.... Men knekkebrød og salt potetgull. Ingefær skal hjelpe mot kvalmen sa min lege (har ikke prøvd enda)

Skrevet

Drikk iallefall bris så du får salt, og saft så du får sukker, og vann.

God bedring!

Skrevet

flatbrød funket for meg. gikk 1 uke uten og klare og spise noe annet en flatbrød. aldri vært så godt me mat etter den uken.

Skrevet

Frukt er en av de få tingene jeg klarer å få i meg ved kvalme og rett etter migreneanfall. (Klarer ikke spise noe når jeg har migrene). MEN! Sitrusfrukter fremkaller visstnok migreneanfall, så hold deg unna det!

God bedring!!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen, skal prøve litt frukt og kjeks :)

Skrevet

Håpe det går over for deg. Har hatt migrene anfall daglig i en uke nå å jeg fødte før 3 uker siden. e helt forferdelig. god bedring og god helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...