Gå til innhold

Det er Fredag!! Er du glad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi burde ha fast helgetråd med bare positivitet.

Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til babyen som er ventet rundt 2 Oktober,

og jeg gleder meg til å dra ut å spise god mat ikveld.

Jeg gleder meg til å brette litt babytøy etterpå <3

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Her er det Rally rett utenfor huset i hele morgen :-D Vi gleeeeder oss ja! Sitte i veikanten å spise litt godis, drikke kaffe, kakao, eplejuice og saft, spise litt frukt, bare kose oss, og går vi lei, så kan vi fint gå inn i huset, eller tilbake til gårdsplassen å finne på noe annet :) Eneste "nedtur" er at vi er innestengt fra klokka er halv 10 til klokka er 21.. Men hvem bryr seg,når vi kan se den beste delen av bana dems, rett utenfor egen husvegg?!

Utenom det så gleder jeg meg til NAV er ferdig med behandlig av søknaden min, så jeg får litt penger, så jeg kan få ordnet leie i det andre huset her, det er varmere, og vi vet vi får leie det så fort jeg får de pengene, har allerede fått bekreftet at jeg år de, men ting tar tid på NAV her, så jeg får de neste mnd :-p

Etter det er det jula jeg gleder meg til, første jul som "fullverdig" familie...Og håper på at jeg snart får huket til meg en helgejobb..

Gleder meg til så mangt ;)

Skrevet

Fredager er så herlige, selv om jeg er i mammapermisjon og nyter alle dagene! Jeg er så glad for at det er sol!!! Jeg gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb i kveld (selv om han har jobbehelg)! Og så gleder jeg meg til mange fine trilleturer i sola:-)

Skrevet

Ja, i dag er jeg glad :D

Gleder meg til noen fridager uten å måtte stresse på morran, levere ungene i bhg og alle de andre hverdagslige rutinene..

I dag skal vi ut å handle gave til eldstemann som har bursdag neste helg, mens ungene skal være hos mormoren i de timene vi blir borte.. så skal vi hjem og se norske talenter med 5 åringen. (Gleder meg til noen timer alene med mannen, selv om vi bare skal handle og så gleder jeg meg til den kosen det er på en fredagskveld med guttungen som begynner å bli stor).

Ooog så gleder jeg meg til å spise sjokolade!!! Har begynt et nytt og bedre liv uten godteri hver dag, men i dag skal det nytes, haha

Skrevet
Vi burde ha fast helgetråd med bare positivitet. Hva gleder du deg til? Jeg gleder meg til babyen som er ventet rundt 2 Oktober, og jeg gleder meg til å dra ut å spise god mat ikveld. Jeg gleder meg til å brette litt babytøy etterpå <3

Jeg gleder meg til å hente lillegutt i bhg etterpå og kose meg med han i helgen :)

Jeg gleder meg til lillebror kommer (har termin 21/10) :)

Jeg gleder meg til å våkne i morgen, og vi skal kose oss i pysj hele morgenen og skal ut å leke på lekeplassen :)

Jeg gleder meg også til å se om denne lillebroren skal bli inne i magen over helgen eller ikke :P

Skrevet

Gleder meg til NAV eeendelig (mest sannsynlig) har sendt utbetalingslapper i postkassa.

Gleder meg til å sove lengre imorgen.

Skrevet

Jeg gleder meg over at jeg har skrubbet og vasket dusjen skikkelig idag! Det har sin pris, men det er gjort :P

Jeg gleder meg over at storesøster ikke har så ubeskrivelig vondt i øret lenger. Hun orker/klarer å leke litt idag :) Og ikke minst spise litt.

Synes det er herlig at det er sol og skyfri himmel :D

Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Jeg gleder meg til mannen kommer hjem fra Nordsjøen i dag- og skal være hjemme helt til babyen er født og enda noen uker :)

Jeg gleder meg over sol fra skyfri himmel, selv om det helst blir til at jeg sitter inne og ser på den.

Jeg gleder meg til å bli ferdig med å vaske og stryke babyutstyr.

Og så gleder jeg meg til at hele min lille familie skal være sammen og spise god mat i kveld - vi "feirer" alltid når pappa kommer hjem fra jobbtur :)

ønsker alle en strålende helg - høsten kan være fantastisk :)

Endret av Heartbroken
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

I kveld skal jeg og søstrene mine ha slumber party hos meg, godis, brus og film i pysjen - det blir kanon :)

Gleder meg også til i morgen, for da blir det vin og kos med drømmemannen. Det gleder jeg meg mest til, deilige dager og netter med han.

Også gleder jeg meg til jul.

Skrevet

JA, jeg elsker fredager:) Gleder meg til jeg kan hente litt tidligere på SFO idag og til en helg uten noen store planer. Har vært så mye besøk vi måtte ha strekt over de siste helgene, pluss at vi var borte to helger på rad. Så denne helgen skal nytes med å gjøre ingenting og akkurat det vi ønsker.

Eneste lille planen er en tur på åpen brannstasjon i morgen:=)

Ellers gleder jeg meg til jobbintervju i neste uke. Er drømmejobben:=)

Og jeg gleder meg til jul, er et skikkelig julemenneske så ikke lenge før julesanger høres i stua her;) Og sne, gleder meg til den kommer.

Ellers har vi det bra og alle er friske og det er viktig å være glad for det også!!:=)

Skrevet

Så deilig å lese alt man kan glede seg til.. både store og små ting.

Jeg og gleder meg veldig til jul .. og sniklytter på litt julesanger allerede.. uff. Men blir så ufattelig rolig og koselig humør av å høre på det!!

I tillegg blir det spennende med første jul og ny baby.. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...