Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg har nylig blitt singel, hatt profil på decate lenge men ikke vært inne på lenge! Igår skulle jeg inn å sjekke litt og kom i snakk med en gutt, falt helt bare av bildet hans, vi har visst samme interesser og diverse andre ting. jeg har vært i et dårlig forholdt i flere år nå, å nå klarer jeg ikke slutte å tenkte på han jeg bare snakket med i 1 timer i går!! hva skjer? jeg har aldri falt for noen over nettet... tror kanskje det er en reaksjon på å være "fri" etter et jævlig forhold og endelig har klart å bryte ut av?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Hehe kjenner følelsen av å synes det er sååå gøy når noen fatter interresse for deg etter et langvarig labert forhold.. Vil råde deg til å prate med flere så du et større bilde av hvem som er noe å samle på videre enn en samtale på nett en kveld eller to. Det er jo spennende da! Alt er jo mer spennende enn et forhold som har gått over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå