Gå til innhold

Noen som har erfaring med overmadrassene til ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en ny dobbel overmadrass, men de koster jo en formue på Living, Bohus ol. Tenkte derfor å kjøpe på ikea om de er gode å ligge på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fra IKEA, den er helt greit. Hverken mer eller mindre.

Skrevet

Vi er ihvertfall fornøyd med den vi har, men jeg mener vi gikk for den dyreste de har på IKEA uten at jeg husker eksakt hva den kostet.

Skrevet

Vi har kjøpt en ganske rimelig dobbel overmadrass fra ikea, og er ikke fornøyd! Trekket utenpå er for hardt og stivt slik at den ikke gir etter for kroppens vekt og former.. Kjøpte ganske dyre madrasser for å ha under og da er det dumt at overmadrassen tar bort hele effekten med gode madrasser:-p

Når jeg blir gravid igjen skal vi investere i en av de dyreste overmadrassene til ikea, da de virker veldig gode!

Skrevet

Ok tusen takk for svar :)

Skrevet

Vi kjøpte den dyreste overmadrassen til ikea nå i sommer og syns ikke den er så utrolig bra. Kommer sikkert litt ann på hva slags madrass man har under og hvor mykt/hardt man liker det.

Jeg ble rett og slett skuffet over den. Trodde den skulle bli så myk og god å legge seg ned på,

Mine foreldere kjøpte den samme samtidig om oss og er heller ikke helt fornøyde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...