Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg spør her inne fordi jeg ikke aner hvilke forum som er beregnet for datakløner. Her er det flust i kyndige mennesker, so here goes: Jeg har kjøpt en bærbar Samsung (om det har noe å si) med eget talltastatur, men hver gang jeg skal taste 0 på talltastaturet, er det akkurat som om jeg høyreklikker musetasten. Det kommer opp en dialogboks hvor det står angre, gjør om, klipp og lim inn - hele den regla der. Hvordan deaktivere dette? Gikk på kontrollpanel og tastatur, men ikke noe der ser ut som det løser problemet. Er sikkert bare ett enkelt tastetrykk, men om en ikke vet hva det er, ja da vet en det ikke... Henvendte meg til Lefdahl hvor jeg kjøpte PC'n for 8000,-, men der vil de ikke hjelpe siden jeg ikke betalte 1500 kr i support. Takk for den! Noen som aner hvordan jeg løser problemet?
Audix78 Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Jeg er ikke veldig dreven, men det første som slår meg er at du kan forsøke å trykke på NumLock tasten før du skal bruke 0 og se om det hjelper?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Nei. Num Lock står jo på hele tiden, slik at jeg får brukt de andre tallene. 0 oppfører seg som høyre museklikk uavhengig om Num Lock er på eller av. Men takk for forslag
Audix78 Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 Ok hva med: Gå på kontrollpanelet-hjelpemiddel-hjelpemiddelsenter-"Gjør det enklere å bruke musen" sjekk om det er krysset av på kontrollere musen med tastaturet...
Himmel og hav Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Det kan nesten høres ut som 0 har blitt programmert til å få en hurtigfunksjon som høyreklikk. Du kan sjekke om du har en slik funksjon på din pc. Eller så kan du spørre her: http://www.samsung.com/au/support/troubleshootingguides/supportTroubleShootingGuidesMainKeywords.do
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #6 Skrevet 21. september 2012 Har nå vært inne på: gjør det enklere å bruke musen, og gjør det enklere å bruke tastaturet. Der er ikke slå på musetaster aktivert. Det er jo bare 0'en som ikke fungerer normalt. Merkelig.
Audix78 Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Gå inn på "konfigurer musetaster" som er rett under..
Audix78 Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 Håper du finner ut av det, jeg kan dessverre ikke komme på noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå