Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 vi skal feire barnet vårt denne helgen. jeg er skikkelig dårlig på bursdagsfeiringer o.l vi blir nærmere 40 stk for vi er en stor famile med mange barn men vi deler opp i 2 omganger for vi har ikke plass til å ha alle samtidig. tror dere dette blir nok å servere? *Rundstykker med div pålegg *Pølser til barna og de som ikke vil ha rundstykker *Kake fra bakeriet *Sjokoladekake *Gele og vaniljesaus *Popcorn som settes på barnebordet, men alle får *Hvert barn får sin egen liten pose med noe godt *Brus og Kaffe Andre tips?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Jeg vil tro at til 20 pers (jeg antar listen er pr. feiring og ikke til alle 40) er 2 kaker for lite. Jeg ville regnet minst 3 og helst 4 kaker på 20 pers. Ellers ser listen fin ut
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Det heter bursdagsfeiring. I ett ord!
Gulosten™ Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 4 kaker til bursdagsfeiringen Gele kan du ha oppi litt sånne fancy engangsplastglass fra Nille, blir veldig gøy hvis du tar grønn først og lar det stivne, og rødt på neste lag, og drysser sternekakepynt oppi når du har hatt oppi lag 2. Engangsbestikk og tallerkner og kopper hadde jeg nok også brukt til 40 (?!?!) stk. Anbefaler deg å ha brusbuffet, et lite bord/kjøkkenøy e.l. med mange flasker brus og (engangs)glass der folk kan forsyne seg selv. Jeg tror også jeg ville avtalt/betalt et ungt familiemedlem som kan være assistent, og lage kaffe, sørge for at det blir påfylt pålegg når det er tomt o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå