Gå til innhold

Paracet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må en virkelig kontakte lege for å ta en paracet når en ammer? Jeg har feber og sinnsykt vondt i hodet.., hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må en det?

Har aldri jeg gjort og har tatt flere typer smertestillende, både Paracet/Pinex, Ibux og Naproxen.

Skrevet

Det har jeg aldri hørt. Tok paracet med god samvittighet da jeg ammet.

Skrevet

Jeg har tatt paracet både under svangerskap og mens jeg ammet, og aldri vurdert å kontakte lege før jeg gjorde det. Men man tar jo selvsagt i moderate mengder når man absolutt har behov for det.

Du får jo paracet på barsel etter f.eks keisersnitt, og da får man ganske høy dose.

Skrevet

Kraup til korset og svalgte to paracet i stad. Ifølge helsesøster er det heilt ok :)

Skrevet

Ok takk:-) det står i pakningsvedlegget at en skal det, men det er vel gjerne noe de må skrive?:-)

Skrevet
Kraup til korset og svalgte to paracet i stad. Ifølge helsesøster er det heilt ok :)

Dette blir sikkert helt feil tråd å si dette i, men jeg elsker at du skriver på nynorsk nå. Må innrømme at jeg hatet nynorsk på skolen, men nå sitter jeg her og koser meg når jeg leser svarene dine. Så fortsett sånn :)

Hilsen meg med kjedelig Bærums-dialekt!

Skrevet

Jeg fikk paracet på sykehuset, jeg, fordi jeg fikk så utrooolig sterke etterrier mens jeg ammet, så da kan det vel ikke være farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...