Gå til innhold

Et tygg og du er hekta.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben (snill som han er) kom hjem fra lageret med verdens største smil og så fornøyd med seg selv. Han hadde nemlig med seg vareprøver hjem. Og ikke av det sunne fine slaget som han burde når kjerringa prøver å få livvidden til å passe inn i bunaden og andre plagg som har krympet pga fukt i skapet.

Neida Pottifar med salt og med salt og pepper, og maisputer. Maisputene må virkelig prøves men advarer mot avhengighet. De er som Smash men mye bedre og akk så mye billigere. Så nå skal det gomles hele helgen og slankingen har perm til mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pottifar?? Det hører fortiden til... Finnes det ennå? Og maisputer... Mener du sånne som det finnes noen (altfor få) av i den posen som heter fredgasmiks? De er jo så gode, men jeg har ikke funnet dem i egen pose ute alt det andre tullet i fredagsmiksen.

Skal vi bytte mann bare litt? Min hadde ett oppdrag i går, nemlig å kjøpe cola til migreneplaget kone (meg), som ikke kan ta migrenemedisiner pga amming. Han GLEMTE det! (Men det må tilføyes at han skjønte hvor stor tabben var og løp rett på bensinstasjonen som ligger to minutter nærmere enn butikken:-)

Bunad ja... Men jeg skal ikke bruke min før i 2014, for neste 17.mai ammer jeg nok ennå...

Skrevet

Maisputene er i egen rød pose, faktisk FirstPrice produkt men smaker himmelsk. Pottifar har fått nytt liv og er ute i butikkene igjen nå. Men du finner produktene kun i Norgesgruppens butikker da det er Eldorado og FP.

Cola er lifesaveren mot migrene når medisiner ikke kan inntas.

Skrevet

Takk! Da skal jeg jakte på maisputer!

Ja, liker egentlig ikke cola, men det er fantastisk godt ved fyllesyke, migrene og rier... Haha, glad jeg ikke har opplevd alle tre på en gang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...