Lisse_01 Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Går på Do hele natten, en gang i timen. Er drit lei. Også er doen på andre siden av leiligheten. Flott det!!
Eliane Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 heldigvis vegg i vegg med soverommet her, men irriterende nok når man må elte seg ut av senga så ofte... så jeg skjønner akkurat hva du mener!
kaklemor Skrevet 21. september 2012 #4 Skrevet 21. september 2012 (endret) Enig! Er våken hver time for å tisse så vurderer bøtte Heldigvis er toalettet rett utafor soverommet vårt da MEN soverommet til sønnen vår er også rett ved do, så med et gulv som knirker og står i når jeg vralter inn i gangen er ikke så populært Endret 21. september 2012 av kaklemor
November-spire-79 Skrevet 21. september 2012 #5 Skrevet 21. september 2012 Kunne jo bare hatt et hull i sengen.......
Lisse_01 Skrevet 21. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2012 Ja hull i sengen hørtes perfekt ut. Blir gal av all tissinga
santhe Skrevet 21. september 2012 #7 Skrevet 21. september 2012 Skriver under her, det er så irriterende...
nytthåp<3 Skrevet 21. september 2012 #8 Skrevet 21. september 2012 midlertidig innlagt kateter hadde vært helt ok...
nicki82 Skrevet 21. september 2012 #9 Skrevet 21. september 2012 Knallbra tråd! Jeg har enkelte ganger vurdert å bruke potta til storebror i huset (den står av og til ved siden av senga vår)...bare den ikke var så veldig lav da!!
VinterSol+2 Skrevet 21. september 2012 #10 Skrevet 21. september 2012 midlertidig innlagt kateter hadde vært helt ok... Hahaha, det har jeg sagt noen gnger også! I første svangerskap måtte jeg ned en laang skummel og bratt trapp hver gang jeg måtte på do... *grøss* denne gangen er det heldigvis bare rett over gangen. Men vi har mye lavere seng! Må ta spenntak i babysenga for å komme meg opp! Hahaha. I sommer dro barna og jeg på telttur, da hadde jeg en bøtte med lokk i forteltet, hahaha.
lillebie på`n igjen Skrevet 21. september 2012 #11 Skrevet 21. september 2012 Skriver under på den! Eller om jeg hadde bare hatt do i samme etasje!! Må ned ca 4 ganger pr natt , går på krykker på dagtid og kommer meg nesten ikke opp av senga på nattestid:/ et stort prosjekt å komme seg på do! Jordmor mener jeg burde ta kontakt med hjelpesentralen å låne do stol med bekken....som hun mener kona mi kan tømme for meg når hun står opp for å dra på jobb....men der er grensa for meg kjenner jeg, det skal MYE til for at jeg skal tisse på en stol på soverommet og at hun må helle ut tisset mitt hver morgen!!!!da sover jeg heller nede på madrass foran do døra !
vaggle Skrevet 21. september 2012 #12 Skrevet 21. september 2012 enig med fler vi bor i gammelt hus med kald gang .. må ned trappa... gjenom gangen en lang smal gang.... før jeg er nede på do også er det oppatt trappa da ... men såååååååå deilig da man har fått lagt seg att da MEN ..... DO på soverommet Nååååååååååå !!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå