Gå til innhold

vær så snill.. jeg trenger råd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært med mannen i 9 år. to barn. forholdet har hatt mange problemer opp igjennom med svik og diverse. men vi har kommet oss igjennom det. tilliten har svekkes pga han har gått bak ryggen min flere ganger. slikt takler jeg dårlig. vi har hatt det veldig tøft i det siste Oh mer heftig enn noengang. jeg er så rådvill.. et eks.

igår skulle jeg på ekskursjon med skolen (startet på skole igjen). han ringte i pausen før jeg dro og jeg sa j ringte opp om to min. da følte han at jeg snakket på en omtenksom mye og ble skikkelig furt. han ringte igjen når jeg var på vei. da var det nesten som et avhør. et par sekunder etter så jeg han kjøre ved Meg. han innrømmet senere at han sjekket meg. både ved skolen og generelt. jeg ble skikkelig forbanna!! ei klasse venninne satt på med meg og skjønte tegninga....

ble heftig krangel på natta igjen og vi prater ikke. han sier jeg må bare godta at slik er dt. jeg gir han ALDRI grunn til å tvile på meg og alt var helt vanlig. det er han som har skittent mel i posen....

jeg bryter sammen...

skriver fra tlf og kan ikke være anonym.. kan angre på det nå ja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det normalt......?

Skrevet

Det er ikke normalt, og ikke akseptabelt. Spør du meg er det sykt å "stalke" den man er sammen med, og sånn som dette kan dere ikke ha det.

Skrevet

Du må bare godta at han gjør det sier du?! For noe bullshit som kommer ut av den kjeften! Er han 5 år eller?!

Nei det er ikke aksebtabelt oppførsel, spesielt når du ikke har gitt han noen grunn til å ikke stole på deg!

Etter som jeg har lest rundt på nettet, så er det mange ganger de som beskylder noen for noe, skjuler noe selv? Den teorien har jeg hørt. Jeg tror han skjuler noe selv....

Skrevet

jeg tviler ikke på at han kan skjule noe selv. jeg har ikke mye tillit til han lenger pga han går bak ryggen min for småting til og med. føler meg låst.. trykt ned. jeg ville feks kjøpe en Mac til skolearbeid med mine penger. den er jo alt for dyr, men min går ikke til det. da fikk han meg til å droppe det... for man vet jo aldri hva som skjer med økonomi sa han... ok

jeg gråter så mye. vi krangler så mye. det er allikevel meg som kryper og ber om å være venner. før var jeg alltid skikkelig sterk, men nå.. ikke sjans. jeg sa det var utrolig sårende at han fulgte etter meg osv... og igrunn veldig flaut...

Skrevet

Forøvrig var eksen min noe i nærheten, og det viste seg jo at det var han som var utro. På seg selv kjenner man andre.

Skrevet

Men hvorfor godtar du at han bestemmer sånn over deg? Du er nødt til å stå opp for deg selv, og sette grenser.

Om ikke for din egen del, så for barna dine. Hva tror du de lærer av å vokse opp slik, med en mor som dørmatte og en far som er tyrann?

Skrevet

jeg har ikke svar på det engang... jeg elsker han. han er flott med barna og han oppfører seg flott med meg rundt barna så der føler jeg det går greit. men med en gang han får "klikk" i hodet så tror han jeg gjør noe galt... særlig nå som jeg har begynt på skolen og er sosial igjen......

Skrevet
jeg tviler ikke på at han kan skjule noe selv. jeg har ikke mye tillit til han lenger pga han går bak ryggen min for småting til og med. føler meg låst.. trykt ned. jeg ville feks kjøpe en Mac til skolearbeid med mine penger. den er jo alt for dyr, men min går ikke til det. da fikk han meg til å droppe det... for man vet jo aldri hva som skjer med økonomi sa han... ok jeg gråter så mye. vi krangler så mye. det er allikevel meg som kryper og ber om å være venner. før var jeg alltid skikkelig sterk, men nå.. ikke sjans. jeg sa det var utrolig sårende at han fulgte etter meg osv... og igrunn veldig flaut...

Ingen kan ta en avgjørelse for deg når det gjelder dette... men virker jo som om du selv ikke orker mer, slik jeg leser det? Tenk på barna oppe i dette også... Du skriver ikke hvor gamle de er, men jeg kan love deg at de for med seg mer enn du tror! Du skriver at du ikke er sterk lenger! Det er jeg helt sikker på at du er! Ikke la han kue deg og trykke deg ned! Hadde det ikke vært bedre å være alene enn å krangle og gråte hele tiden da? Jeg hadde straks og med en gang brutt med mannen! Både med tanke på hvordan han oppfører seg, og hvordan et slik forhold påvirker barna... Har du ingen i nær familie, eller en god venn som kan støtte deg gjennom dette? Det er høyst unormalt å oppføre seg slik...

Lykke til!!!! Jeg heier på deg!!!!

Skrevet

en del av meg vil løpe... en annen ikke. ikke etter alt vi har klart oss igjennom. åh Herregud jeg høres ut som de jeg selv rister på hodet av....

jeg ba han om å slutte med det her for jeg er ikke en som går bak han!!! jeg har ikke noe å skjule!!!

barna er 4 og 1 1/2 .

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Forøvrig var eksen min noe i nærheten, og det viste seg jo at det var han som var utro. På seg selv kjenner man andre.

Signerer. Hadde en sånn eks. Som hele tiden kommenterte at jeg var på forretningsreise med både kvinner og menn og jeg da automatisk helt sikkert lå med samtlige (menn altså, ikke kvinner :).

Problemet var at han var utro etter noter selv. Og jeg tror at slike personer får sykelig kontrollbehov overfor sine partnere, fordi de ser hvor lett det er for dem selv å ha sex med andre. Min eks ble til slutt helt paranoid, trodde at jeg hadde sex med min nettvenn fra Australia som jeg aldri har møtt (skrev med ham på språksiden for forbedring av engelsk), da jeg skrev "jeg skulle ønsket du var her og pratet med meg og støttet meg istedet for nett" da jeg hadde svært lang nedgangsperiode og mannen var til null hjelp.

Han overvåkte min nettaktivitet og mistenkte at jeg var utro med alle mannfolk jeg hadde omgang med på jobben, universitetet, naboer osv.

Har ett råd til deg: dropp dritten.

Skrevet

det er slik han gjør... jeg spurte han nå, hvorfor han tror slik om meg, etter ALL driften jeg har tålt, gått igjennom, kjempet for forholdet og han sa... jeg vet ikke... det bare er sånn. jg må ha bevis. det finnes ikke bevis for noe som ikke eksisterer!!!!!!

hadde jeg ikke hatt barna hadde jeg ikke levd mer. jeg klarer ikke mer...

Skrevet

eksen min er som din virker det som, på mange måter.. utroskap, løgner, bedrag, mishandling, null respekt for meg etc etc.. han hadde makten over meg, og når han behandlet meg som dritt, var det jeg som krøp for å f¨han tilbake..

men GUD så deilig det var å komme seg utav fengslet jeg levde i med han. Livet uten han ( så fort abstinensene etter han) er så sykt mye bedre enn livet med han. jeg føler meg fri, jeg er lykkeligere, en bedre mamma, og jeg har bare meg selv å tenke på. det å kunne gjøre hva man vil når man vil det, uten å tenkte på hva "mannen" mener er ubeskrivelig deilig..

I bunn og grunn kun pga jeg vet at jeg ALDRI gjorde noe galt, på noen somhelst måte mot han, selvom jeg gjorde det i hans hode..

Hvis du føler deg fanget,fengslet, kontrollert osv osv, kom deg vekk fra det. Det blir ikke bedre :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...