Gå til innhold

Trenger litt facebook hjelp....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp melding om at jeg er invitert til å være med i en støttegruppe for en person. Men jeg fikk aldri et spørsmål om å være medlem eller ei, jeg står nå oppført på listen over medlemmer. Jeg vil ut av denne gruppen, men jeg fatter ikke hvordan jeg får det til. Har noen peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se i høyrekolonnen på skjermen din, der det er oversikt over hvilke grupper du er med i. Der finner du gruppa, holder du musetasten over, kommer det opp en liten blyant. Trykk på den, og meld deg ut.

 

 

Skrevet
Se i høyrekolonnen på skjermen din, der det er oversikt over hvilke grupper du er med i. Der finner du gruppa, holder du musetasten over, kommer det opp en liten blyant. Trykk på den, og meld deg ut.

 

Tusen takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...