Gå til innhold

Helvete, hatar å vere sjuk :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nasen renn sjølv om eg er potte tett (korleis går det eigentleg an?), hovudet verkar og bebien forstod lite av forklaringa mi på kvifor servicenivået er heller labert i dag. Og klokka er berre ni...

 

Ser fram til resten av dagen...not!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse symp og god bedring.

For å overleve denne dagen er det bare å gå til stort inntak av nesespray, repsils, curamedhals og te med honning.

 

Og når kvelden kommer byttes teen inn i en teknekt, rødvinstoddy og cognac.

Skrevet

Vi er i hvert fall to. Ja, tett og renner er en vinner. Og så er svettinga så sjarmerende.

Skrevet

Masse symp og god bedring.

For å overleve denne dagen er det bare å gå til stort inntak av nesespray, repsils, curamedhals og te med honning.

 

Og når kvelden kommer byttes teen inn i en teknekt, rødvinstoddy og cognac.

Ikkje akkurat amnekosthold som blir føreslått her, men det fristar meir enn anna i butikken. Gubben har sagt eg skal sende melding om eg treng noko, så svippar han innom butikken og bringer til meg. Men eg kjem ikkje på noko :(

 

Heldigvis er eg sjeldan sjuk, og det går oftast fort over..

Skrevet

Vi er i hvert fall to. Ja, tett og renner er en vinner. Og så er svettinga så sjarmerende.

Å ja, flyttar snart inn i dusjen på grunn av svettinga. Vurderar å adoptere bort bebien, såvidt eg veit har svigermor fri i dag..
Skrevet

Masse symp og god bedring.

For å overleve denne dagen er det bare å gå til stort inntak av nesespray, repsils, curamedhals og te med honning.

 

Og når kvelden kommer byttes teen inn i en teknekt, rødvinstoddy og cognac.

Ikkje akkurat amnekosthold som blir føreslått her, men det fristar meir enn anna i butikken. Gubben har sagt eg skal sende melding om eg treng noko, så svippar han innom butikken og bringer til meg. Men eg kjem ikkje på noko :(

 

Heldigvis er eg sjeldan sjuk, og det går oftast fort over..

 

Uff ja det tenkte jeg ikke på.

 

Og jeg som tenkte at jeg skulle foreslå hjemmelaget løksuppe, utgår vel pga amming og løk. Men curamedhals bør vel kunne gå an.

 

 

Skrevet (endret)

Masse symp og god bedring.

For å overleve denne dagen er det bare å gå til stort inntak av nesespray, repsils, curamedhals og te med honning.

 

Og når kvelden kommer byttes teen inn i en teknekt, rødvinstoddy og cognac.

Ikkje akkurat amnekosthold som blir føreslått her, men det fristar meir enn anna i butikken. Gubben har sagt eg skal sende melding om eg treng noko, så svippar han innom butikken og bringer til meg. Men eg kjem ikkje på noko :(

 

Heldigvis er eg sjeldan sjuk, og det går oftast fort over..

 

Uff ja det tenkte jeg ikke på.

 

Og jeg som tenkte at jeg skulle foreslå hjemmelaget løksuppe, utgår vel pga amming og løk. Men curamedhals bør vel kunne gå an.

Curamed høyres lurt ut, og bebien har null problem med løk, så kanskje eg lagar meg løksuppe. Det er i det minste fort gjort. Og super trøstemat :) Endret av ★
Skrevet

Huff, er alle syke nå? Staakar, Jeg deler ut nybakte eplemuffins!

 

Hm, nesten så jeg ikke våger meg ut for tida. Har såpass dårlig immunforsvar akkurat nå at jeg ikke får lov av legen å hente/levere i barnehagen f.eks... Jeg må ikke bli syk når jeg skal på ferie! Munnbind?

Skrevet

Det har regna nonstop i fleire veker, no då fineveret kom er eg sjølvsagt sjuk :(

Skrevet

Kan jeg få eplemuffins selv om jeg ikke er syk?

 

 

*hark hark, host host* å jeg tror jeg ble litt syk jeg. Kan jeg få?

Skrevet
Det har regna nonstop i fleire veker, no då fineveret kom er eg sjølvsagt sjuk :(

 

Jeg hadde ikke klaget om det hadde regnet nonstop dagen lang. Det er jo så godt!

Skrevet

Kan jeg få eplemuffins selv om jeg ikke er syk?

 

 

*hark hark, host host* å jeg tror jeg ble litt syk jeg. Kan jeg få?

Alle skal få! ;)

Skrevet

Og når ein ser lys i enden av tunnelen viser det seg at eg har smitta både gubben og bebien :(

 

Grrr...

Skrevet

"Og når ein ser lys i enden av tunnelen viser det seg at eg har smitta både gubben og bebien :("

 

Og da er det mor sin jobb å være Florence Nightingale, den kjølige hånd på den feberhete panne...

Skrevet

Faen ikke mye kjølig hånd her iallefall. Hånden er utslitt etter å ha vært(og er) syk i helgen, for tror du de kan passe seg selv??? NEIDA!!! Så mammaen er fremdeles syk,men nå er heldigvis familien "Jeg har visst vondt i viljen min" på jobb, i bhg og på skole. Takk og lov,jeg kan få være syk i fred. Som om ikke det er ille nok å være inne når sola endelig skinner.

Skrevet

Her har feberen lokka fram ei tann hjå bebien, trudde tenner forvandla babyer til terroristar eg. Men nei, ho bit på det meste og er elles blid og god (og rolig grunna feber). Dette går vegen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...