Gå til innhold

Flere som planlegger flaskemating her?


Wollafruen

Anbefalte innlegg

Etter to store ammenederlag med mine to første barn har jeg denne gangen bestemt meg for å droppe amming helt og holdent og gå rett på mme og flasker fra første stund. Er det flere som har tenkt det samme? Føler meg litt alene om valget. Og må si jeg er noget spent på hvordan valget vil bli mottatt på sykehuset, om "ammepolitiet" vil respektere valget eller om de vil prøve å få meg til å begynne å amme uansett. En del av meg har tidligere tenkt at jeg får vel bare amme litt mens vi er der og juge meg gjennom at "jada, dette går så fint så", og så ta overgangen til mme når vi er kommet hjem, men så tenker jeg "pokker heller!" Dette er da ikke noe ulovlig, dette SKAL de respektere! Så får vi se da...

 

Jeg slet med gjentagende brystbetennelser med begge de to andre barna og ammingen var et sant hel****. En utrolig lettelse og befrielse da vi gikk over til mme og de har klart seg finfint begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg planlegger det ikke, men pga medisiner jeg bruker kan det hende at jeg ikke kan amme da det kan hende at babyen kan reagere på dem (bli trøtt, urolig). Det må rett og slett bare prøves ut for min del. Så om det går blir jeg veldig glad - men ellers er jeg en racer på flaskemating da jeg fikk tvillinger sist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...