Gå til innhold

Ubrukelige mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner frem alt av klær til barna. Pakker sekker og ordner hår om morningene.

Nå ble vi enige om at han skulle gi de frukost og smøre nisten deres før han drar litt over åtte.

Så når jeg går siste gang over 1-klassingen sin sekk finner jeg en halv liter saft!! Og det i en flaske som lekker!

På kjøkkenet ser man de andre barna har fått saft og nugatti til frukost.

Late, sløve mann!! En halv liter saft med til en 5-åring?? Trodde alle voksne mennesker i slutten av 2012 visste at saft og nugatti ikke er hverdagskost for små barn.

Å, blir så irritert...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle latt han bidratt litt før, ble kanskje stress og han valgte lettvin-løsning. Barnet overlever!

Han er nok ikke så ubrukelig.

Skrevet

Det høres ut som du har litt opparbeidet irritasjon over mannen på måten du skriver innlegget på. Jeg tror jeg mest ville blitt oppgitt og tatt dette opp med mannen. Men for din del er det kanskje mer bak, at han ikke har bidratt i det siste, og når han først gjør så gjør han det på aller enkleste måte?

Jeg syns du skal ta det opp med ham, men uten å kjefte:)

Skrevet

Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

Stakkars menn. Damer er roten til alt vondt. Skjerp deg!

Skrevet

Jeg syns han er flink som iallfall gjør noe:-). Snakk heller skikkelig sammen om hva og hvordan!

Skrevet

Om han først no får ansvar lagar han vel det han er oppvokst med? I stedet for å bli sur, fortell på ein fin måte kva som er kvardagsmat. Då går det nok bedre :)

Skrevet

Det er ikke alle som har peiling på ernæring desverre. Du får lære han opp. I mellomtiden så skader det ikke med en dag med nugatti på skiven.

Skrevet

De fleste ubrukelige mannfolk blir brukanes med rett veiledning.

Skrevet

Jeg syns han er flink som iallfall gjør noe:-). Snakk heller skikkelig sammen om hva og hvordan!

Om det var en "IKKE liker" knapp hadde jeg trykket på den.

Flink som iallfall gjør noe????? Damer som deg spyr jeg av. Damer som klapper om en mann slipper en fjert. Og er taus om kvinner holder verden oppe med bare hendene.

Skrevet (endret)

Godt gjort å klare å få flere barn med en fyr og at de kommer i skolealder før man oppdager at han er ubrukelig. Han har nok noen positive sider også, ellers hadde du vel neppe fortsatt bodd sammen med ham.

Mulig det er snakk om litt manglende kommunikasjon?

Kan ellers trøste deg med at jeg til dags dato aldri har hørt om et barn som har fått varige men av å spise nugatti til frokost en dag :)

Endret av Zebrah
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Hvis dere har nugatti i hus, så er det vel for å smøre på skiva? Har aldri skjønt hysteriet om at ungene aaaldri kan få en skive med nugatti og et glass saft, hysteri sier jeg bare! Og usunt bilde av mat man formidler til ungene.

Forresten, hvorfor dobbeltsjekker du og kontrollerer det mannen har gjort? Tar like lang tid å gjøre det selv? Jeg hadde blitt forbannet hvis min mann gikk over det jeg gjorde hver gang jeg gjorde noe.

Skrevet

Om det var en "IKKE liker" knapp hadde jeg trykket på den.

Flink som iallfall gjør noe????? Damer som deg spyr jeg av. Damer som klapper om en mann slipper en fjert. Og er taus om kvinner holder verden oppe med bare hendene.

Ja, gjør noe, for her inne klages det stadig vekk på at mannfolkene ikke gjør noe og når de gjør noe så er det feil. Derfor skrev jeg også; snakk sammen! Vi er forskjellige og gjør ting på forskjellige måter, men det går an å bli enige når en oppdrar barn sammen. Dessuten må en av og til akseptere aten gjør ting forskjellig. Hva er viktig/mindre viktig.

Skrevet

Flink som gjør noe? Sikkert ikke ubrukelig?

Skal man virkelig ikke kunne forvente mer av en mann enn en med nedsatt funksjonsevne?

En mann er da et menneske med like tilstrekkelige persepsjonsevner til å motta læring som de menneskene med vagina.

Jeg mener helt klart at man må kommunisere med hverandre, men hvis den andre parten ikke innehar noe som helst kunnskap om oppdragelse eller væremåte hadde jeg seriøst lagt meg rygg og sprella med beina!

Skrevet

Hva er så galt med saft og brød med nugatti til frokost???

Kanskje du burde innføre mannen din i de matvanene du vill at barna skal ha før du blir sint på han, visst du aldri har sakt fra så kan du ikke forvente at han vet at du ikke vill at de skal ha saft og nugatti siden dere har det i hus!

Skrevet

Er det første gang i skolebarnas liv at pappa lager frokost?

Jeg blir helt matt av alle som lever sammen med bortskjemte guttunger - hvordan i all verden kan dere ha romantiske følelser for noe som i praksis er et ekstra barn dere må passe på og se etter?

Skrevet
Er det første gang i skolebarnas liv at pappa lager frokost? Jeg blir helt matt av alle som lever sammen med bortskjemte guttunger - hvordan i all verden kan dere ha romantiske følelser for noe som i praksis er et ekstra barn dere må passe på og se etter?

Det kan jo hende han ikke gidder å gjøre noe siden HI dobbeltsjekker og kontrollerer alt. Da hadde jeg gått ut i streik, og jeg er dame. Når man blir vist så lite tillit at partneren sjekker og kjefter på for det du har gjort, så har du ikke lyst til å gjøre noe. En ting er å leve sammen med en ubrukelig mann, en annen ting er å leve med en kontrollerende kjeftesmelle. Tenk, fly i taket av at ungene for en gangs skyld fikk nugatti og saft. Djizez! Hvorfor kjøper hun nugatti og saft i det hele tatt? (regner med hun står for handelen slik at "riktige" matvarer blir kjøpt inn). For å kunne smugkose seg med det etter at ungene er lagt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...