Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Jeg skal på intervju for første gang og aner ikke hva som venter meg *lol* Det er innen helsesektorern, hva kommer de til å spørre om?? Spør de om teoretiske/faglige ting som jeg må pugge på?
Tennebic Skrevet 21. september 2012 #2 Skrevet 21. september 2012 Jeg jobber også innen helsesektoren. Du blir neppe spurt om teoretiske ting. Intervju går oftest på deg som person og hva du kan bidra med, hvorfor de skal velge nettopp deg? Her er det viktig å kunne selge seg selv har du blitt kalt inn på et intervju så er det veldig fin erfæring å ha md sg sov om en ikke får jobben. På dinside.no under jobb får du masse tips ang jobbintervju. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Du bør finne ut så mye du kan om arbeidsplassen. Tenk på hva du ønsker å oppnå i denne stillingen og hvrfor det er best for dem å ansette akkurat DEG. Hvilke kvaiteter har DU som gjør at du vil funngere godt i akkurat denne jobben og HVORFOR vil du ha den? Lykke til - håper du får jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå