Anonym bruker Skrevet 21. september 2012 #1 Skrevet 21. september 2012 Min datter på 2 år har den siste måneden klødd veldig i perioder rundt analåpningen og skrittet generelt. Hatt ormekur, men ingen synlig orm og liten effekt. Ingen rødhet annet enn når hun klør seg sår. Ikke obstipert heller (hun står på lactulose grunnet tidligere problematikk). Men hun klør og gråter og nekter å bæsje på do. Gråter og klør etter at hun (tilslutt) har klart å bæsje. Nå er det så ille at hun må være hjemme fra barnehagen. Hva kan det da være?????
Musemorbr / Skrevet 21. september 2012 #3 Skrevet 21. september 2012 Det finnes noe som heter lege. De er kjempeflinke til å se på og bestemme behandlinger. Faktisk bør de få gjøre det, heller enn fremmede og anonyme på et forum. Du trenger ikke takke for tipset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå