Gå til innhold

Hvor gammelt var ditt barn da du sluttet og amme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 9 1/2 mnd og vi ammer enda.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ammet til gutten vår var 14 mnd.:)

Skrevet

Mine har jeg ammet til 14 og 15 mnd. Yngste er åtte uker, satser på å amme en god stund til:-)

Skrevet

20 måneder så langt, og ammer morgen, formiddag og kveld. Tenker kutte morgenamminga, men fortsetter å amme før han skal sove. Kanskje slutter vi når han er 2, og kanskje fortsetter vi lenge. Hvem vet? :)

Skrevet

Ammet til hun var 13-14 mnd. Da ville hun ikke ha mer.

Skrevet

Rundt 16 mnd da de selvavvendte begge to. Jeg var innstilt på å amme frem til iallefall to år.

Får se hvordan denne karen er, om han foretrekker melk eller fast føde når han begynner å springe rundt! ;)

Skrevet

Lillemor er snart 8 måneder og vi fullammer faktisk. Hun er ikke interessert i mat (har prøvd ALT), men legger heldigvis godt på seg (9 kg og 70 cm) og er full av energi. Tenker å amme så lenge hun ønsker :) Om det blir til hun er 1 eller 3 spiller ingen rolle for meg.

Skrevet

9 mnd, 8 mnd og 12 mnd. Sistemann var i lengste laget for min del, men han var avhengig og nektet å spise noe som helst mat før 8 mnd, så da ble det bare sånn. Alle sluttet av seg selv.

Skrevet

Eldste 5 måneder (slet med amming, pumpet og ga mm og mme).

Nr2 7,5 måned da ville hun ikke ha mer

Nr3 6 måneder da hun ikke ville ha mer

Nr4, håper på 6 måneder +

Skrevet

Eldstemann var 18 mnd.

Yngste var 8 mnd

Skrevet

7.5 måned. Lite melk/var ikke så interessert i pupp lenger.

Skrevet

2 mnd gammel. Da var brystvortene blitt til kjøttkaker, melken var minimal og jeg grudde meg til neste gang jeg skulle amme hele tiden.

Skrevet

5 1/2 mnd. Da hadde han begynt å sove 10-12 timer om natta, og det ble bare mindre og mindre melk.

Skrevet

Fullammet førstemann i to måneder, og delammet til han var 6 måneder.

Var mye stress og mas med en unge som la dårlig på seg, kombinert med en helsesøster som var i overkant fanatisk på amming. Kommer ikke til å orke samme maset med nestemann hvis det ikke går seg til denne gangen.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

21 mnd :) Da ble det stress å amme, så jeg sendte han til papsen i en uke, og når han kom hjem igjen sa jeg at det var tomt.

Skrevet

Førstemann var 15mnd og andremann var 18 mnd.

Skrevet

første mi ville ikke ha mer da ho var 10 mnd.

mistet veldig intr for puppen,ville heller ha most laks/potet/gulrot

får se hvordan neste blir..

:)

men jeg ser ikke for meg at det blirover flere år,når barnet selv kan spør om pupp,da holder det synes jeg.

Skrevet

Nr 1: 13 mnd

Nr 2: 9 mnd

Nr 3: 15 mnd

Nr 4: 3 mnd

Har ammet til de ikke vil mer. Sistemann var aldri noe glad i puppen, så derfor gikk vi tidlig over til flaske.

Skrevet

18 mnd hittil.. tipper han er mellom 20 mnd og 2 år når vi slutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...