Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Dette har jeg pakket i fødebagen : Behagelige klær til meg og sambo Store myke truser Bind Amme BH Toalettsaker Toalettpapir...xD Helsekort + andre nødvendige papirer Redbull Snacks Kamera/videokamera lader til kamera og mobil Samboer tar med laptop, i tilfelle maaange timer og mye venting. Kontanter til parkering og brus/snacks automater Klær til baby. Litt bomull og litt ull Ytterdress og lue Bilsete Ser dere noe jeg mangler som jeg MÅ ha med? =)
Preggers Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Ammeinlegg er bra å ha,så ikke melken lekker gjennom BH-en.
PeppaPig Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 klikket litt fort jeg tok med min egen pute og flip flops til dusjen. Tok også med et lite teppe til babyen
fruktkake Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Lurt å ha tøfler eller innesko som er lette å ta av og på. Også var jeg helt avhengig av lypsyl og hårstrikk (hvis du har langt hår), og ikke minst vannflaske som ble hyppig brukt under fødsel. Jeg var hvert fall utrolig tørst hele veien;P Deilig med vannflaske med tut hvis du skjønner, så du slipper å sette deg opp eller velte koppen med sugerør. Ellers syns jeg det ser ut som du har husket det viktigste;) Masse lykke til med fødsel;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå