Gå til innhold

Morgentrening og hårvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått startet opp med trening igjen, jogget en del ute, men synes det begynner å bli for vått til det nå, har meldt meg inn på treningssenter, eneste tiden jeg faktisk kan trene er før jeg går på jobb, null sjangs etter arbeidstid, da har jeg følgende dillemma, har veldig tykt og brusete hår, får ikke til å tørke og ordne det før jeg går på jobb, da blir jeg seende ut som en mopp resten av dagen. Rekker en dusj på treningssenteret, men ikke vaske håret, tenker jeg kan fukte og skylle det der jeg er svett og heller vaske det ordentlig når jeg kommer hjem, uhygienisk eller en grei nødløsning...hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhygienisk?

Herregud. Har trent mange ganger uten å vaske håret etterpå. Ser ikke problemet. Er vel ingen som skal sleike deg i hodebunnen uansett?

Om jeg skulle vasket håret for hver gang jeg trente, så hadde JEG sett ut som en mopp på hodet :)

Skrevet

Bruk hårstrikk og hårklemmer, få håret bort fra panne og nakke mens du trener. Og ha med tørrsjampo i veska, det er en fantastisk oppfinnelse :)

Skrevet

Er så redd for at de andre i garderoben synes jeg er ekkel fordi jeg dusjer men ikke vasker håret, men godt at det ikke bare er meg som ikke alltid må vaske håret :)

Skrevet

Hadde jeg vasket håret hver gang jeg trente hadde det vært totalt utslitt.... Vasker håret ca 3 ganger i uka, og trener mye mer enn det. Har aldri tenkt på meg selv som uhygienisk av den grunn. Bruk strikk og spenner, så går de så fint så...

Skrevet

Hmmmm.....bare jeg som blir så svett når jeg trener at håret sitter som klistret i hodebunnen? For meg hadde det vært uhygienisk, men som sagt, jeg trener så hardt at det renner svette av meg. :P

Skrevet

Jeg blir svett i tinningene og i hårfestet, tenkte jeg skulle skylle håret godt akkurat der og la resten være, kan heller ikke vaske håret mer enn 3 ganger i uka, blir veldig tørt!

HI

Skrevet
Jeg blir svett i tinningene og i hårfestet, tenkte jeg skulle skylle håret godt akkurat der og la resten være, kan heller ikke vaske håret mer enn 3 ganger i uka, blir veldig tørt! HI

Jeg har både veldig tørr hodebunn og veldig tørt hår, så jeg kan heller ikke dusje hver gang jeg har trent. Og jeg får afro-mopp hvis jeg ikke får kjørt en halvtimes prosedyre med styling og produkter, så etter morgentrening er det bare ikke aktuelt om jeg skal rekke jobb.

Gjør som du har tenkt du, du vet vel selv best om du svetter mer enn at det er hygienisk forsvarlig ;)

Skrevet

Jeg trener MYE (hver dag) og jeg vil ikke ødelegge håret mitt. Derfor vasker jeg det hver annen dag. Hverken mer eller mindre (ehh det blir jo mindre da når vi er på hytte uten strøm og vann, men sånn ellers...)

Skrevet

Har ei venninne som blir kliss blaut i hele håret når hun trener. Jeg må innrømme at jeg synes det var ekkelt å se at hun ikke vasket håret.

Nå virker det ikke som om du blir svett i hele håret så hadde nok ikke reagert på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...