Gå til innhold

Opprop - flere som er eneste forelder i familien her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, at faren ikke lenger finnes eller ikke har noe samvær med barna?

Rekker opp hånden her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er deres historie da?

Jeg er alene med barna, faren har tidligere rusproblemer og psykiske problemer så han har samvær her hos meg i blant, mens jeg er tilstedet

Skrevet

Hva er deres historie da?

Jeg er alene med barna, faren har tidligere rusproblemer og psykiske problemer så han har samvær her hos meg i blant, mens jeg er tilstedet

Jeg er enke.

Skrevet

Pappaen stakk av og sa fra seg foreldreansvaret. Han ønsker heller ikke å holde kontakten med barnet. Ligger nok litt bak,men fikk aldri noen grunn til hvorfor han valgte det.

Skrevet

Ustabil og er truende til å stikke av (ut av landet) med ungen, og pga div. trusler. I tillegg er han sykelig sjalu og aggresiv

Skrevet

Jeg er også alene, historien min er at barnefar ble drept mens jeg gikk gravid.

Skrevet

åh... :( Kondolerer igjen..

Skrevet

Her også,fødte tvillinger og det ble litt mye jobb.. Men ligger nok en diagnose og 2 til grunn her også...nå er jeg alene med 3 og har egentlig aldri hatt det bedre:)

Skrevet
åh... :( Kondolerer igjen..

takk for det. neste mnd er det 2 år siden, og jeg synes vi har klart oss bra tross omstendighetene.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Kondolerer til dere som har mistet deres kjære!

Jeg er alene i praksis og singel, men

Pappaen hennes kom på banen da hun var rett under året og er flink med henne. Litt dårlig på prioriteringer, men en god far og vi prøver å være venner og finne på ting alle 3:)

Han taklet ikke at jeg ble gravid og forsvant. Han fikk panikk jeg fikk barn og ble voksen - tror han angrer på alt an har gått glipp av i dag.

Skrevet

Rekker også opp hånden. Barnefar lever, men har enda ikke ønsket å møte sin 2 år gamle datter.

Skrevet

Pappaen til min jente ønsker å være i livet hennes, men jeg begrenser det, da han et rusmisbruker, og følgelig ustabil. Ønsker ikke at hun skal knytte seg til ham, for deretter å bli skuffet om og om igjen. Da er det bedre at hun ikke har noen forventninger.

Skrevet

Jeg er. Ble enke for litt over et år siden <:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...