Gå til innhold

Hjelp! Jobbsøknad..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp av dere flotte damer.. har prøvd å google meg fram til et svar, men finner ingenting :P

Sitter å fyller ut en elektronisk søknad som skal inn i dag, men greier ikke å finne ut av hva jeg skal skrive på "mine spesialiteter".

Noen som kan forklare meg detaljert hva det vil si? (Ja, jeg trenger å få det inn med t-skje)

Jeg er utdannet som omsorgsarbeider og aner ikke hva som er en spesialitet innenfor dette..

For det blir vel feil å skrive ting som pleie og omsorg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter igjen.. ingen som kan hjelpe meg? :(

Skrevet

"Mine spesialiteter?" Det var en merkelig formulering... Kan det tenkes at de mener nøkkelkvalifikasjoner?

Skrevet

Aner virkelig ikke.. hehe.. det stod kun "mine spesialiteter".

Jeg lurer kanskje på om det er hvis man har fordypet seg i noe spesifikt eller sånne type ting.. men det jeg jo i såfall ikke.

Er visst ikke bare bare å søke ny jobb ;)

Skrevet

Er søknaden spesifikk for helsevesenet? Da kan det tenkes at de skal frem til f.eks. demens, operasjoner osv.

Hvis den ikke er det så ville jeg ha beskrevet nøkkelkvalifikasjoner.

Skrevet

Hei!

Tror nok de mener om du har feks kurs, videreutd. innen visse områder... Eks. er jeg sykepleier, og har videreutd. innen akuttmed.

Dersom du ikke har dette, så ville jeg skrevet om du har jobbet innen spesifikt område, eller avd. som du liker svært godt, og som du er flink til!

Lykke til med jobbsøknad!

Skrevet

Takk for svar dere! :)

Det er innen helsevesenet ja og jeg har ingen spesifikke kurs/videreutdanning jeg har tatt, så jeg hadde ikke så mye å føre opp.. men føler jeg fikk fram en del andre ting i søknaden min, så får krysse fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...