Gå til innhold

inspirert av at åndenes makt begynner igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere selv opplevd lignende ting, eller tror dere ikke på sånt?

kom med noen historier fra virkeligheten nå :)

selv har jeg ei tassmus i 2. etasje når jeg veit at ingen andre er hjemme.. (når huset er fullt, så veit jeg jo ikke om lydene kommer av andre, eller den "noen" )..Plager ingen, så kommer nok ikke til å jage henne. Bor i gammelt hus, så veit det er mye lyder, men når du hører fottrinn, så må det jo være "noe" der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok litt for redd til å være åpen nok til å se slikt. Heldigvis. :P

Jeg har kun et minne om et gjenferd. Sov hos ei venninne når jeg var liten (9-10år). Vi sov i kjellerstuen dems, og i det ene hjørnet satt en konelignende mork skygge med kappe på seg, denne skikkelsen vinket meg bort, og når jeg da gikk bort, så forsvant den. Skjedde 2-3ganger til jeg ikke turde å være der lengre og løp opp for å finne venninnen min.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Har dere selv opplevd lignende ting, eller tror dere ikke på sånt? kom med noen historier fra virkeligheten nå :) selv har jeg ei tassmus i 2. etasje når jeg veit at ingen andre er hjemme.. (når huset er fullt, så veit jeg jo ikke om lydene kommer av andre, eller den "noen" )..Plager ingen, så kommer nok ikke til å jage henne. Bor i gammelt hus, så veit det er mye lyder, men når du hører fottrinn, så må det jo være "noe" der...

Har opplevd mye, men da jeg var gravid og var hos svigers så lå jeg og slappet av på sofaen på natta (fikk ikke sove), plutselig "ser" jeg ei gammel dame lene seg over meg og så på meg med det blikket som hvem var jeg og hva gjorde jeg der. Det var den følelsen jeg fikk. Reiste meg fort opp og da kjente jeg den gamle parfymelukta..den lukten var i et avgrenset område, gikk man utenfor radiusen kjente man ingenting kom man inn igjen i ringen kjente man den. Jeg gikk opp og hentet ned mannen min, han kjente og lukten.. I samme huset stod jeg alene nede i dusjen da jeg så en mann som stod og så på meg før han forsvant ut av døren igjen. Ellers har det vært mye aktiviteter inne hos foreldrene mine, jeg pleier og å få syn eller bilder i hodet når jeg er hos folk før de innrømmer at det skjer ting der.

Skrevet

Er pysete ser ikke på det jeg,men har opplevd spøkelse gjenfred

Skrevet

I mitt gamle hus var jeg bombesikker på at det var noe i gangen i første etasje.

Vasket jeg klær på vaskerommet kunne jeg se noen gå forbi meg i øyekroken.

På natten hørte vi ofte skritt i gangen.

Var jeg alene var det så vidt jeg torde å gå nedenunder (Stue, kjøkken, osv var i andre etasje) Spesielt kjedelig når jeg ble usikker på om jeg hadde låst døren :P

"Høydepunktet" kom da jeg våknet til at noen sto over meg og ringte i en bjelle. Da solgte vi huset. Grøsser bare jeg tenker på det.

Det er noe rart her vi bor nå også, men mer fredelig. Mannen min er super jordnær og logisk, så føler meg ofte som en ramblete sprø kattekjerring eller noe... :P

Skrevet (endret)

hadde noen stått over meg når je sov og ringt i ei bjelle, så hadde jeg nok reist jeg og...

Endret av attpåklatt 75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...