Gå til innhold

hva gjør du av husarbeid vær dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rydder kjøkkenet og vasker over benkene.

Vasker klær og legger sammen. Setter inn og tar ut av oppvaskemaskinen. Resten fordeler jeg utover uka.

Skrevet

Rydder generelt i huset. Tar en runde hver ettermiddag\kveld og rydder smått. Tar meg ikke mer en 10min å suse over 1etasje. :)

Tar inn og ut av oppvaskmaskinen. Rydder kjøkken og vasker kjøkkenbenk.

Resten blir gjevnt fordelt utover uka.

Skrevet

Hver dag? Altså ting som blir gjort asolutt hver dag?

Oppvask - rydde inn og ut av maskina, og vaske for hånd kjeler og panner.

Lage mat til store og små, og pakke matpakker til barna.

De går veldig sjelden en hel dag uten klesvask.

Skrevet

Jeg rydder ikke etter været, men det er klart hvis det er dårlig vær gjør jeg mer inne enn ute...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Rydder etc hver kveld. Vil bruke dagene på ungene. Tar oppvaskmaskinen og setter på klær på dagen da. Når de har lagt seg rydder jeg hele hovedetg, støvsuger, tørker av bord og benker, vasker mer klær.

Skrevet

dysleksi, beklager:) jeg rydder og vasker litt hver dag. Samt vasker og bretter klær:)

Skrevet

På kjøkkenet er det jo en never ending story da...alltid noe på benkene, klissete på bordet og det spraker under føttene når man passerer området rundt stolen til snuppa. Matbokser, drikkeflasker, kjelen med havregrøtrester vi ikke rakk å vaske på morgenen.....så der kan man alltid finne noe å ta seg til...Og i gangen er det bestandig noe å rydde, det setter sine spor at hele familien kommer hjem og får av seg skittent/vått. Om kvelden er det alltid leker, kaffekopper, klær, tegninger og regninger som må ryddes i stua. Det er vel det som tas daglig. Ja, også settes det på minst en vaskemaskin og henges opp, brettes og ryddes klær daglig.

Støvsuging, vask av badene, rent sengetøy og slikt tas en gang i uka. Det hender forresten av støvsugeren blir sulten igjen før det har gått en hel uke, og særlig hvis vi skal ha besøk så stikker jeg gjerne til den litt snacks på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...