tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 den kampanjen der man kjøper to par sko og betaler for det ene...var det bare i forrige uke eller gjelder det denne uken også? Noen som vet?
Jaffs Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Tror det bare var forrige uke. Fikk beskjed om at hvis jeg ville bytte så måtte jeg ikke drøye det, å det var på fredag som var..
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 20. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2012 Typisk det da...var visst litt treig jeg da..:/ Men takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå