Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Har spist c vitaminer, halstabletter,solhatt, drukket varm te, men blir visst bare verre og verre Har ikke tid til å bli syk nå!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Hm.. Penicillinkur? God bedring! Ja, en tur til legen kanskje? Du kan jo stille deg i speilet, ta en lommelykt, og kikke deg ned i halsen. Har du f.eks gule klumper som sitter rundt omkring "nedi der", så kan du ha streptokokker, da trenger du ihvertfall pencilin. Hvis ikke du har det, skader det fortsatt ikke med en legetime:)
Gjest SHOC Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Aalborg akevitt. Når du har drukket så mye at det begynner å smake godt vil også halsen føles bedre
Lettie Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Aloe Vera Men IKKE om du er gravid/ammer!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Aalborg akevitt. Når du har drukket så mye at det begynner å smake godt vil også halsen føles bedre Vet ikke om jeg vil anbefale alkohol. Jeg fikk servert underberger en gang jeg hadde så vondt i halsen, dette skulle visst være veldig bra for vond hals. Det var det jo slettes ikke, ble ti ganger verre, var så ille at jeg ikke klarte ¨å svelge vann engang. Ble legetime og det var en halsbetennelse. Når ingen gode råd virker, så tror jeg legetime er det eneste rette:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Har spist c vitaminer, halstabletter,solhatt, drukket varm te, men blir visst bare verre og verre Har ikke tid til å bli syk nå! kjøp ingefær, skrell og slice noen skiver og putt i en kopp med kokende vann. Drikk vannet og fyll på mer og drikk igjen! Så spis ingefæren når du er lei av å drikke, så spis det som er igjen. Det er sterkt, men fungerer! åpnr alle sluser og renser ut. Hadde det som deg forrige uke. Det var den eneste som hjalp.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 hvitløk... Kok opp vann, del hvitløk i biter, la det stå i ti min... drikk ) God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå