Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 På forumet mener jeg. Er det for å hjelpe, for å få hjelp, underholdning, sladder, klaging over mann/jobb/nav/svigermor eller hva?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Prøver å få barn, så får med meg litt underholdning samtidig som jeg leser om barn/babyer og alt sånt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Underholdning på kveldstid når ungen sover. Er jo faktisk ganske underholdene her til tider. Det er morsomt å lese om gale svigermødre,menn, venninner osv. Plutselig så virker ikke eget liv så ille lengre. Haha. Av og til så hender det jeg finner noen gode råd på en eller annen måte som jeg tar videre. Har og fått gode svar og råd når jeg var nybakt, fortvilet mamma som måtte gi flaske, og syns flaskeverden var veldig skummelt og overveldende.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Havnet bare her når jeg ble gravid, og har fått god hjelp mange ganger. Synes det er mye morsomt her inne, men også mye nyttig info. Er jeg usikker kan jeg gå inn hit å spørre, uten å lete meg ihjel på google, slite ut familiemedlemmer med x-antall hysteri-telefoner osv. Jeg har klaget, spurt om hjelp, svarer på tråder og deler mine erfaringer med andre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Jeg var innom her første gangen når jeg ble gravid med førstemann og da var det for å lese hva andre skrev om det å ha barn, lese om fødsler og evnt spørre om ting. Nå er jeg her mye pga underholdninger, alltid noe å lese på når man kjeder seg og ofte ting man ler høyt av eller himler med øynene over Skrev lite her inne før, men har begynt å skrive en del her de siste mnd, og det er som regel for å kunne svare på ting andre lurer på, om jeg har noe erfaring eller meninger om et emne. Minuset med å være her er at jeg visste ikke at verden var så fæl før jeg kom inn hit.. folk som disser navna til barn, at alle mannfolk er utro, at egentlig alle er dårlige venninner som dolker deg i ryggen og er falsk, at man er en dårlig mor bare man gjør en ting feil og at man aldri må våge å være lykkelig
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Jeg er her av tre grunner: 1: For underholdningen 2: Fordi jeg ikke har noen omgangsvenner i real life, og tror jeg hadde blitt gal av å bare snakke med familien. 3: Jeg er avhengig og avvenning har så langt gått dårlig.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 #6 er herlig ærlig. Må innrømme selv også at jeg ikke har venner jeg omgås med. De finnes jo, men jeg er en ung mor, og det føles som om de lever på en helt annen planet enn meg. Føler meg veldig utenfor. Hovedsaklig kom jeg til forumet for å spørre om noe. Ante ikke at det fantes slike forum før jeg snublet over denne. Var ikke mye her som gravid, men etter at jeg fikk barn så har jeg hengt her inne hver dag enkelte perioder. Nå er jeg et skikkelig forumfreak, og må også ærlig innrømme at jeg aldri snakker om dette med de få vennene jeg har;-) Har fått masse gode råd på veien, synes dere er herlige som orker å svare (hjelpe) når det trengs:-) Har lært så mye. Er fremdeles så ung at jeg bygger egne meninger om ting, og forumet er en god lærearena for meg. Ser at mange mener forskjellig om ting og at man kan se på en sak fra flere vinkler. Så takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå