Gå til innhold

Bæretøy på bussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å ta med ungen i bæretøy på bussen?

Eller, jeg vet at det går an... Men er det vanlig, lurt, trygt og sånt? Ungen sitter på ryggen, skal jeg da sitte eller stå i bussen?

Gudameg, bra det finnes et anonymforum :)

Når dere går med bæretøy... Har dere veske med til bleier og sånt? Eller tar det i lommen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må ungen sitte i bæretøyet mens dere er på bussen da? Jeg ville vel ihvertfall ikke satt meg slik at ungen hadde blitt presset mellom meg og seteryggen.

Jeg hadde sønnen min i bæresjal på bussen da vi var i syden da han var baby, jeg satt fastspent med topunktssele og hadde ham foran. Sikkert ikke helt stuerent det heller her inne, men innbiller meg at det er bedre enn å skvise ingen bak ryggen ihvertfall.

Endret av Zebrah
Skrevet

Hehe, godt det er flere enn meg som "styrer" med dette bæretøyet. Synes det er veldig ålreit å bruke bæretøy,men det dukker hele tiden opp spørsmål på hvordan løse det praktiske rundt her også. Så ingen gode svar dessverre for jeg lurer på det samme :)

Skrevet

Du er på feil forum. Sjekk ut tettinntil sitt bæreforum.

Da må jeg vel opprette profil?

jeg er ikke så dreven at jeg tør knytte av og på på bussen heller.

Skrevet

På korte turer hadde jeg latt barnet bli på ryggen og stått selv. På lengre turer hadde jeg tatt ut barnet og satt meg ned med barnet ved siden av (antar at det ikke er snakk om en baby, ettersom du bærer på ryggen). Hvis du ikke har lyst til å knyte på igjen på bussen, så kan du jo ta det etter at dere har gått av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...