Gå til innhold

Ville dere bodd her, to voksne og to barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, aner ikke hvor Figgjo er. Jeg kunne ha bodd i selve huset, et annet sted, men jeg hadde hatt et stort behov for å pusse opp med tiden, for å si det sånn.

Skrevet

Tenker først og fremst ikke på plassen, glemte å nevne det i første innlegg. Tenker på huset :)

HI

Skrevet

ALT for tett innpå naboen og måtte ha pusset opp en god del, så nei, til den prisen så ville jeg ikke ansett huset som verd det

Skrevet

Har du ikke akkurat spurt om det, eller er det flere her inne som er ute etter samme hus?

Jeg ville prøvd å styre unna tomannsbolig, men utenom det er det et ok hus.

Skrevet

JEg kjenner ikke stedet. Huset var det bilder av i går også i et innlegg.

JEg synest ikke at huset er kjempe fint, men det kommer jo an på hva som er tilgjengelig og hvilket budsjett dere har, og hvordan beliggenheten er også.

Går sikkert an å få et fint liv der, fordi om det var litt små soverom, en stor glassvegg fremfor do, og litt vinkler og korridoraktig mellom rommene.

Skrevet

Jeg så huset først idag,så det er ikke jeg som har spurt tidligere hvertfall.

HI

Skrevet

Ligger nede i "dumpa" så mulig det er litt lite sol der. Ville heller satset på noe oppi høyden. rossåsen, berland eller noe i den duren, også fint opp på fiskebekk. Vet det er dyrt i området, men beliggenheten har litt å si :) Lykke til med boligjakten :)

Skrevet

huset var helt greit. Plassen kjenner jeg ikke til, det er derfor umulig å vite om prisen er grei. Men huset hadde absolutt potensial.

Skrevet

Det høres ut som de skal bygge togbane der? Kan hende jeg tar feil, men jeg hadde ikke ønsket bo rett oppå en togbane.

I forkant av boligen ligger fremtidig lokalbane. Det er regulert inn fremtidig lokalbanestasjon bortenfor boligen.

Skrevet

Ikke til den prisen, nei. Her hvor jeg bor, hadde prisantydning nok vært 1 mill lavere. hvis jeg tar det i betraktning, så er det et ok hus. Garasje og stor parkeringsplass er et stort pluss. Men jeg måtte nok oppgradert en del innvendig. Alt i alt, så kunne det ikke vært utenkelig å bodd der :)

Skrevet

Huset var lyst og fint, det var god plass og uteområdet ser flott ut. Hadde fint kunne bodd der :)

Skrevet

Som en midlertidig bolig,ja. I mange, mange år, nei. Jeg syns ikke det var fint nok, dessuten var naboen alt for tett inn på.

Skrevet

Ja der kunne jeg bodd. Måtte beregnet noe opppussig, men det må en jo ofte

Skrevet

Kongeparken ser ut til å ligge i nærheten :P +/-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...