Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37229998&sort=0&keyword=figgjo&areaId=20012 Hvorfor/hvorfor ikke?
Gjest Siklerotte Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Nei, aner ikke hvor Figgjo er. Jeg kunne ha bodd i selve huset, et annet sted, men jeg hadde hatt et stort behov for å pusse opp med tiden, for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Tenker først og fremst ikke på plassen, glemte å nevne det i første innlegg. Tenker på huset HI
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 ALT for tett innpå naboen og måtte ha pusset opp en god del, så nei, til den prisen så ville jeg ikke ansett huset som verd det
Hybelkanina Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Har du ikke akkurat spurt om det, eller er det flere her inne som er ute etter samme hus? Jeg ville prøvd å styre unna tomannsbolig, men utenom det er det et ok hus.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 JEg kjenner ikke stedet. Huset var det bilder av i går også i et innlegg. JEg synest ikke at huset er kjempe fint, men det kommer jo an på hva som er tilgjengelig og hvilket budsjett dere har, og hvordan beliggenheten er også. Går sikkert an å få et fint liv der, fordi om det var litt små soverom, en stor glassvegg fremfor do, og litt vinkler og korridoraktig mellom rommene.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Jeg så huset først idag,så det er ikke jeg som har spurt tidligere hvertfall. HI
Poteta Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Ligger nede i "dumpa" så mulig det er litt lite sol der. Ville heller satset på noe oppi høyden. rossåsen, berland eller noe i den duren, også fint opp på fiskebekk. Vet det er dyrt i området, men beliggenheten har litt å si Lykke til med boligjakten
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 huset var helt greit. Plassen kjenner jeg ikke til, det er derfor umulig å vite om prisen er grei. Men huset hadde absolutt potensial.
PeppaPig Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Det høres ut som de skal bygge togbane der? Kan hende jeg tar feil, men jeg hadde ikke ønsket bo rett oppå en togbane. I forkant av boligen ligger fremtidig lokalbane. Det er regulert inn fremtidig lokalbanestasjon bortenfor boligen.
Von Hertelhofen Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Ikke til den prisen, nei. Her hvor jeg bor, hadde prisantydning nok vært 1 mill lavere. hvis jeg tar det i betraktning, så er det et ok hus. Garasje og stor parkeringsplass er et stort pluss. Men jeg måtte nok oppgradert en del innvendig. Alt i alt, så kunne det ikke vært utenkelig å bodd der
Terese med to jenter Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Huset var lyst og fint, det var god plass og uteområdet ser flott ut. Hadde fint kunne bodd der
LuksusLiv Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Som en midlertidig bolig,ja. I mange, mange år, nei. Jeg syns ikke det var fint nok, dessuten var naboen alt for tett inn på.
fisken2015 Skrevet 20. september 2012 #14 Skrevet 20. september 2012 Ja der kunne jeg bodd. Måtte beregnet noe opppussig, men det må en jo ofte
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #15 Skrevet 20. september 2012 Kongeparken ser ut til å ligge i nærheten +/-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå