Gå til innhold

Er dere mye syk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så å si aldri syk. Kan ha litt halsbetennelse og være småforkjølet da. Er jeg gravid er jeg syk med alt mulig fra tidlig uke. Men er jo heldigvis ikke gravid så ofte. :P

Mannen er normalt mye syk. Han tar sykdommer så fort.

Ungen er passe syk. Hadde egentlig forventet mer første året i bhg, men han var overraskende lite syk. (Mye mulig det har sammenheng med mine 9mnd med sykdom i graviditeten.. Må jo være bra for noe. :P )

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, ingen av oss. En forkjølelse i ny og ne (for det meste bare tett nese), men det er det. Ja, og en årlig lungebetennelse for min del, men selv da uteblir feber og annet jeg kan syte over.

Skrevet

Her er vi stort sett friske, voksne og barn. Sjelden vi er syk.

Skrevet

Sjelden til "aldri" syk. Kan ha halsvondt en dag eller to, eller være snørrete en dag eller to i løpet av høsten, men har ikke vært langvarig syk på flere år. Junior er som meg. Mannen kan være litt hanglete innimellom når han er sliten og overarbeidet, men ikke noen sjukling han heller.

Skrevet

Vi har vel et par runder i året med litt sykdom alle mann, syns ikke det er så mye :)

Skrevet
Sjelden til "aldri" syk. Kan ha halsvondt en dag eller to, eller være snørrete en dag eller to i løpet av høsten, men har ikke vært langvarig syk på flere år. Junior er som meg. Mannen kan være litt hanglete innimellom når han er sliten og overarbeidet, men ikke noen sjukling han heller.

Jepp, jepp :)

Mentha sa det så bra så da bare signerer jeg denne!

Skrevet

Jeg er aldri syk. Har ikke hatt vondt i halsen engang på 4 år. Mannen er syk en del. og Lille ville har hatt feber og spysyke ett par ganger etter han begynte i barnehagen

Skrevet

Jeg er så og si aldri syk, ikke mannen heller. Ungene er mindre og mindre syke, kan hende de hoster og snørrer litt, men sjeldent feber. :)

Skrevet

Nei er sjelden syk med feber og hele pakka :) Kanskje 1 gang i året eller noe... Omtrent ikke det en gang :) Gubben er på samme nivå som meg.... Tulla har vært syk 2 ganger på 1,5 år... 1 gang med feber og 1 gang med ørebetennelse. Så inntil videre har vi vært heldige.

Skrevet

Lite syke vi og :)

Hadde en del runder da unga gikk i barnehagen, med lungebetennelser og kikhoste. De er nå 9 og 11, har vel hatt 4-6 fraværsdager i løpet av de siste 2 åra.

Mannen er litt småsyk etter en lang høstsesong og jeg har hatt 1 halsbetennelse i løpet av mitt voksenliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...