Gå til innhold

Vurderer å bli eiendomsmegler.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det hadde passa veldig bra for meg. Jeg er i gang med bacheloren, men har ikke bestemt meg helt for hvilken linje jeg skal velge, selv om jeg tror det blir eiendomsmegling. Noen som har erfaringer med yrket å dele med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring med meglere, ja.

Hvorfor ikke velge et yrke det du gjør noe nyttig?

Skrevet

Erfaring med meglere, ja.

Hvorfor ikke velge et yrke det du gjør noe nyttig?

 

Hva mener du? Det trengs jo eiendomsmeglere?

Skrevet

Jeg vurderte også sterkt eiendomsmegling. Men fant ut at det var en veldig konkurransepreget sektor, i tillegg får kvinner dårligere betalt.

Idag angrer jeg for det var eiendomsmegler jeg ville bli, så viss det er det du vil syns jeg du skal gå for det!

Skrevet

Det er ganske varierte arbeidsoppgaver. Noe møtevirksomhet,både med kunder og firma,verdivurderinger,visninger,papirarbeid osv. Det blir jo nødvendigvis noe kveld og helgjobbing,men mange bruker meglerassistent til en del av rutineoppgavene. Man tjener jo ofte greit,får provisjon av salget så det lønner seg å selge dyre boliger..hehe.

Jeg er ikke megler,men har daglig kontakt med de i jobben min.

 

Det som virker mest negativt er stress, og mas fra sure og stressa kunder. Man må ha tunga rett i munnen når det er store verdier involvert ;-)

Skrevet

Mye helge og kveldsjobbing, og må være tilgjengelig stor sett hele tiden :) Men hvis det ikke er negativt for deg, så synes jeg du skal gå for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...