Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Noen som har vært borti de? Bra klær?
malla86 Skrevet 5. oktober 2012 #2 Skrevet 5. oktober 2012 Noen som har vært borti de? Bra klær? Heia Kjempe bra klær! Jeg selger dem, og det er en fry skal jeg love deg. Sjekk Me&I Malin Nilsen . Ta gjerne kontakt om du ønsker noe Mvh Malin Me&I
Gulosten™ Skrevet 5. oktober 2012 #3 Skrevet 5. oktober 2012 Kjempedyre, men ganske fine. Desverre har flere av klærne jeg har kjøpt blitt ødelagt, og det syns jeg er for dårlig til den prisen.
malla86 Skrevet 6. oktober 2012 #4 Skrevet 6. oktober 2012 Jaha? Aldri skjedd meg, eller mine kunder. Hva har skjedd?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2012 #5 Skrevet 6. oktober 2012 Kvalitet og utseende er mye likt det en får kjøpt på kappahl etter min erfaring. Dermed blir prisen for stiv.
Magetaska Skrevet 6. oktober 2012 #6 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg liker de ikke. Har ett par plagg jeg har fått, og de er greie nok i kvalitet. Men der er ikke min stil. Grelle farger og grusomme mønster. Dyre er de også.
malla86 Skrevet 6. oktober 2012 #7 Skrevet 6. oktober 2012 smak å behag ! Og så bra at vi alle er forskjellige da Klærene er Økologisk og Øco-text, som er noe jeg liker veldig godt. og kvaliteten er super. og mØnsterene er deres kjennetegn. Jeg er iallefall en stolt Me&I-selger! og har ikke hØrt noe klager fra mine kunder enda
Serepta Skrevet 6. oktober 2012 #8 Skrevet 6. oktober 2012 Jeg synes de er supre. Digger å kle gutta i fargeglade og lekevennlige klær.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2012 #9 Skrevet 6. oktober 2012 Kvalitet og utseende er mye likt det en får kjøpt på kappahl etter min erfaring. Dermed blir prisen for stiv. Jeg mente lindex
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 6. oktober 2012 #10 Skrevet 6. oktober 2012 Var på møte denne uken. Kjøpe ikke noe for å si det sånn. Så jævli mye stygt på samme stativ er det lenge siden jeg har sett. Ville aldri kledd min 3,5 mnd gamle baby i noe av det. Dessuten var det ikke et eneste plagg i ull. Og jeg kler kun mitt lille vidunder i ull nå, ellers blir hun bare svett og kald. Men når det er sakt har jeg ganske kjedelig klesstil. Takler ikke mønster og sterke farger, så så lenge jeg får bestemme hva tulla har på seg, blir det duse behagelige farger uten mønster. He he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå