Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Er så utrolig happy. Skal gå ned ca 5 kg til for å få et best mulig resultat, og da kan jeg bare ringe og bestille time til operasjon direkte. Ikke har de lang ventetid heller. Fy søren dette har jeg ventet på i 8 år nå. Livet smiler.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer Jeg skal til lege på fredag å sette i gang prosessen. Jeg vet at jeg får det dekket, men er usikker på om jeg har rett på full bukplastikk. Vil du fortelle om årsaken til at du trenger det,og hvordan magen din ser ut? Hvor langt heng har du osv?
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Gratulerer så masse :D
Serepta Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Heng på ca 7 cm, og det er et skikkelig "fettforkle" (nydelig ord) Har vært plaget med kløe og sopp, i tillegg til det psykiske. Kommer til å betale selv for å ta flankene og øverste del av magen. Da vil resultatet bli bedre og mer helhetlig. Det er bare å sette igang ballen, #3. Lykke til. HI
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Grattis tror jeg da... Hehe. Sitter/ligger her nå 17 dager siden jeg var igjennom bukplastikk og gleder meg sykt når 4-5 uker til har gått. Og jeg et fit for fight igjen
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Hvor mange kg har dere gått ned, ettersom dere trenger bukplastik? Selv veier jeg 85 kg, har gått ned 5 kg og skal ned 20kg til... Håper jeg ikke får masse overflødig hud.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 45 kg har jeg gått ned. Men hvis man regner fra jeg var høygravid er jeg 75 kg mindre. Så var stor mage når jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå