Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Hva trener/trente du i dag? Jeg løp en time i formiddag og det føles godt. Men kroppen var helt ferdig etterpå, så det ble ikke noe styrketrening inne som jeg hadde planlagt..
Gråsonen Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Pleier å trene spinning i dag. Men jeg er snufsesyk med småfeber så får holde meg rolig til jeg er frisk.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Skal ha en runde med intervalltrening, 8x800m tror jeg, og så noen styrke og tøyeøvelser etterpå. Det siste er grusomt kjedelig, men håper det hjelper.
millemille Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Løp/jogget i en halvtime i morges.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Skal ha en runde med intervalltrening, 8x800m tror jeg, og så noen styrke og tøyeøvelser etterpå. Det siste er grusomt kjedelig, men håper det hjelper. Kjedelig ja, er så enig. Er ingen her inne som kan joine deg da?
Major HotLips Houlihan Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Jeg skulle ha trent styrke idag Meen så har lillefrøkna funnet ut at det er fint å være litt våken på natta etter å ha skjemt oss bort i 8 måneder. Dette kombinert med en allerede trøtt og gravid mamma gjør at treninga blir droppet idag. Prøver på nytt imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå