Nirgal Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Noen som vet hvilke butikker som fører Petit Bateau. Har fått et par bodyer i dette merket og det er de beste bodyene jeg har vært borti. Utrolig gode i stoffet og fasongen er helt perfekt til vesla mi, tynne og gode til å ha under hva det enn måtte være. Men eneste jeg finner er lekmer som har kortarmede bare og miinto osm har et snevert utvalg i str. Noen som vet av noen butikker i stavanger/sandnes området? På forus kanskje?
Gjest sug lut Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Kan egt ikke hjelpe, men vil bare si meg enig i at Petit Bateau har fantastisk kvalitet på alt. Har bare kjøpt det i utlandet, så om noen gidder google fram hvor det finnes her er jeg også glad.
L-8 Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Var også veldig glad i de når jr var liten! Mamma kjøpte masse i utlandet, men de hadde også det merket på den butikken som lå ved fru lyng, der ved Prof aschehougs plass... Vet ikke helt hvor de flytta?
Nirgal Skrevet 20. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2012 Skal sjekke ut alt jeg får i tips her inne, så takk så mye for alle svar. Hvor ligger lille martine?
Iselilja Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Steen og Strøm (Fru Lyng) hvis du skal til Oslo Enig med deg, vi bruker nesten bare PB i bodyer. Har veldig godt ulltøy også, og fint "vanlig" tøy.
Musemor med tre søte små Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Jeg elsker det merket. Har funnet en del på Barnas Hus, og litte dyrere barneklær butikker. Ull bodyene er også de beste jeg har vært borti <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå