Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Vilde Helen eller Vilde Helene.. Jeg og mannen er uenige og trenger innspill;)
Jojo x3 Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Jeg likte Vilde Helene, det var "mykere" om du skjønner.
☆☆☆ Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Vilde Helen, blir så tungt når mellomnamnet har "ending".
Gjest Siklerotte Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Vilde Helene. Helene er fint, kan ikke si det samme om Helen.
Chelseafan Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Likte begge godt ,men hadde tatt Vilde Helene
Gjest Hercule Poirot Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Stemmer for Vilde Helén.
rytme Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Vilde Helen synes jeg var finest. Ble veldig mange e'er etter hverandre i Vilde Helene synes jeg. Og at både vilde og helene slutter på e gjør de tyngre å si..
Love my kidz Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Jeg synes absolutt Vilde Helene. Er ikke noe tyngre enn Helen. Helen blir så.. tja... striks? Litt skolelæreraktig
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #13 Skrevet 20. september 2012 Takk for svar damer;) Helen skal eventuelt skrives med apostrof, slik som Herkule Poirot skrev det. Vet bare ikke åssen jeg får det til selv! Men mye delte meninger her ja! Vanskelig å velge. Jeg ønsker Vilde Helen, fordi min mamma heter **** Helen. Men da ville heller mannen ha Helene. Er enig i at jeg syns Helene er tyngre etter Vilde. Men han syns det er finest, pluss at hans mor mener vi må ha tre stavelser etter Vilde. Uff, vanskelig dette ja. Og tulla er allerede 2 uker så må bestemme oss snart, før hun bare blir "minsten"! Hehe Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå