Gå til innhold

Hva skal dere ha i vogna til den lille på vinteren?


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

Har en voksipose fra før, men er redd den tar altfor stor plass i bagdelen på vogna.. Noen som vet om noen gode vognposer, som ikke er for store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta en titt på lekmer.no - de har salg nå på vognposer. :)

 

den jeg har er samme merke som vognen jeg har kjøpt så da passer den perfekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksi Urban eller voksi city er kjempefine poser. De tar en god del mindre plass enn Voksi Classic hvis det er den du har.

 

Vi har Odenwälder og er superfornøyd med den. Den tar ikke så veldig stor plass den heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en emmaljunga duo edge og skal ha voksi classic siden jeg har den fra nr 1, så håper det er plass, har ikke prøvd oppi der enda......sæ øøøøønsker jeg meg sånn saueskinn til å ha under:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksi classic blir brukt her :) brukte den i bagen på simo vogna på første mann :) så den får nok fint plass i edge duo også :) den er ikke så fryktelig stor som alle skal ha det til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha saueskinn nederst (kjøpt type vogn-skinn så kan flyttes fra bag over til sportsvogn senere), og skal ha min gamle saueskinn-pose som jeg brukte som baby :) Har fått den renset, klar til bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

jeg har voksi city og er kjempefornøyd med den! Den tar ikke så stor plass og kan fint "presses sammen" i bagdelen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en voksipose, samt en saueskinnspose. Ikke helt sikker på hva jeg skal legge under der ennå, men har noen alternativer.

Har stor bag, var viktig når jeg kjøpte vogn til vinterbabyen, så det blir plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arvet en gammel Voksi pose, men den er veldig stor. Nesten så jeg lurer på om det er plass til babyen i bagen i det hele tatt når posen er der... Og vi har Simo kombi vogn.

 

Ønsker oss lammeskinn til jul da, slik at om det ikke blir plass, da bruker vi det, samt en dyne.

 

Ellers har vi kjØpt en Voksi Move bilstolpose, som sikkert også kan brukes i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...