Gå til innhold

hei mai mager :)


W-B

Anbefalte innlegg

Ja da hoppet jeg i det igjen.. Ikke helt planlagt da, men sånn skjer..

Jeg fikk nr 2 i august 2011 så det blir jo to tette.. Vet ikke ennå når termin er men legen mener mellom 05 mai og 31 mai.. hehe

 

Blir jo veldig spennende fremover, men noen som har noen gode råd til 3 gangs gravide? Har ei på 4år og ei på 1 :)

 

Gleder oss masse til denne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :-) Alle gode ting er tre? ;-) To tette kan jo være greit det og, så blir man ferdig med det ? Jeg har dessverre ingen gode råd til 3 gangs gravide . Selv er jeg gravid med nr 2 <3 Velkommen til gruppen forresten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat samme situasjon her...tenkte å drøye litt før vi prøvde på nr tre, men plutselig var jeg gravid gitt...fikk nr to sept. 11 og første er fem. Jaja, da gjør vi oss ferdig hvertfall og de to yngste får nok veldig mye utbytte av hverandre:-) ingen tips jeg heller, nytt for meg dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen tips eg heller anna enn å nyte det;)

fikk også ei tulle i oktober 11. ar ei stedatter på 6 å termin 24 mai

så det blir to tette. tenke det blir travelt men at dei to minste vill få mykje glede av kvarandre. i går ei spennande tid i møte.

 

ps bur også i Haugesund;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ahr to som er like tette som deres vil bli, og for min del var det overraskende lite arbeid å ha de så tette. Men nå var min eldste veldig flink til å skjønne at han måtte være forsiktig med babyen, så trengte ikke være redd for at han skulle løfte på babyen eller lignende.

 

Men babyen var ikke mange mnd før de tydelig hadde glede av hverandre, baby lå og kikket på storebror og lo, og han satt og lekte ved siden av babyen, hentet leker til han, og var bare god. Så for min del ble eldste en fin "barnevakt". De kunne ligge/sitte slik på gulvet i timesvis, så for meg var det i alle fall ganske så praktisk å ha de så tette. (Sier vel sitt at jeg kunne vaske ned kjøkkenet og alle vinduene i huset samme dagen når minsten var 6 uker gammel ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...