Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Jeg har en fantastisk kjæreste. Han er nær, snill, kosete, trofast, oppmerksom, hjelpsom, kjekk og morsom. I tillegg har han nylig fridd Jeg har svart ja, og jeg er like forelsket i han som jeg var da vi møttes. kanksje mere! Helt sant Jeg har en datter fra før som han stiller opp for, hun er nylig begynnt å kalle han pappa og for første gang siden hun var født føler jeg at vi endelig er en del av en familie..at det ikke lengre er bare oss to. Om dere forstår Datteren min er som alle andre 3-åringer vil jeg tro. Snill, sta, morsom, livsglad, trassig og (kanskje ikke alle er det da men) mammadalt Jeg har en flott familie der vi alle er nær, jeg har få men gode nære venner. Jeg annser meg selv som godt sosialt annlagt og godt likt på generell basis. Jeg burde synes alt er bare lykke, men jeg føler meg tappet og sliten. Jeg er lett antennelig og jeg tåler dårlig spøk. Jeg er ikke gravid, selv om min manglende evne til å kontrollere følelsene mine sier noe annet men jeg har ikke vært som dette før! Jeg er igang med utdanningen min..omsider. Men jeg har ikke bil, ikke eier jeg selv og økonomien er akkurat så den strekker til. Kanskje jeg bare føler at jeg ikke har ting på plass? Men jeg føler ikke for å være sosial, jeg er bare hjemme, jeg er tiltaksløs og føler meg lat. Men jeg vil jo ikke være det..jeg bare klarer ikke snu. Vet egentli ikke hva spørsmålet mitt er, eller hvordan dere skal kunne svare på noe.. Men kanskje det er noen som har hatt det likt? Og som vet hvordan jeg kan komme meg ut av denne følelsesmessige karusellen jeg sitter i..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Dårlig kosthold og lite trening kan være en årsak. Forsøk å spise godt med frukt og grønt og ellers sundt samt å trene hardt minst 3 ganger i uka en periode. Det hjelper faktisk for mange. Jeg har to venninner som har gjort akkurat det nå det siste året. Begge fikk veldig god efekt i løpet av 2-3 mnd. Jeg kan selvfølgelig ikke vite om deter det som er ditt problem, men mulig å forsøke i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå