Gå til innhold

Forbredelser


tingeling<3

Anbefalte innlegg

Er 30+5 i dag og har begynt å vaske babytøyet. Lurer på om det er for tidlig å pakke sykehus bagen ? Flere som er i gang med vasking og pakking ?

Endret av tingeling<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt utålmodig til å pakke jeg også :) babytøy og utstyr bli vasket forrige helg:) tror jeg drøyer et par uker med sykehusbagen, trenger ikke å ta av helt liksom :D men vil du pakke, så pakk i vei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo anbefalt å begynne å pakke i uke 32, men en vet jo aldri, du kan jo vertfall begynne å planlegge litt om hva du skal ha med deg? Er jo koselig det å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 34 og kokelurer med bag'en sånn litt og litt:) Blir en sekk som blir med på føden og så har jeg en liten trillekoffert som hentes når vi er vel fremme på barsel.

 

Koselig å ordne litt:) Starter med litt vask over helga, men bare det jeg skal ha med på sykehuset i tillegg til sengetøy og noen tepper. Svigermor og mamma tar festen mens jeg er på sykehuset:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er 31+2 og har ikke begynt å vaske klær eller å pakke. Har faktisk ikke kjøpt mer enn 5 plagg tror jeg :o

Men må si at jeg begynner å bli uberstresset ja! Men et jævelig bekken og krykker er ikke formen god til å gjøre noenting :(

 

Men begynner nok ganske snart :)

 

P.S noen som har butikker å anbefale som selger nøytrale gode klær til novemberbaby ? :) vet ikke kjønn :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34+2 og begynner (tidlig) perminsjon til helgen. Starter med pakking og vasking da tenkte jeg. Har stort sett det meste klart, mangler bare litt småting. Gleder meg til å begynne å dulle litt med de siste forberedelsene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har faktisk noen fine plagg på HM:)

 

Jeg er 31+2 og har ikke begynt å vaske klær eller å pakke. Har faktisk ikke kjøpt mer enn 5 plagg tror jeg :o

Men må si at jeg begynner å bli uberstresset ja! Men et jævelig bekken og krykker er ikke formen god til å gjøre noenting :(

 

Men begynner nok ganske snart :)

 

P.S noen som har butikker å anbefale som selger nøytrale gode klær til novemberbaby ? :) vet ikke kjønn :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

De har faktisk noen fine plagg på HM:)

 

Jeg er 31+2 og har ikke begynt å vaske klær eller å pakke. Har faktisk ikke kjøpt mer enn 5 plagg tror jeg :o

Men må si at jeg begynner å bli uberstresset ja! Men et jævelig bekken og krykker er ikke formen god til å gjøre noenting :(

 

Men begynner nok ganske snart :)

 

P.S noen som har butikker å anbefale som selger nøytrale gode klær til novemberbaby ? :) vet ikke kjønn :o

Åå? Prøve en annen HM jeg da, der jeg har vert finner jeg ingenting. Det blir for kaldt eller veldig jente/gutte dominerende :/

Men jeg kjøpte faktisk ull body og bukse idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking og rydding av leilighet har jeg drevet med i HELE sommer.. haha :P

Har enda ikke tenkt på sykehusbaggen, men kanskje litt greit å begynne og skrive en liste over hva man skal ha med, så det bare er å hive det i en bag om noe plutselig skal skje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sykehurbaggen er ikke pakket ,,, hva skal man ha i den da tro.... haff venter nr 4 så burde ha koll men neida ... bruker jo klærne mine hmmm burde kjøpt meg en ny joggebukse så på noen her om dagen men var ikke førnøyd med noen av dem så ble ikke noe kjøp ... eneste jeg VET jeg skal ha med er en mini negle klipper ... fikk ikke låne på sykehuset sist og syns det er totalt uaktuelt å rive babyens negler .. tenk om jeg river for langt ned det gjør jo skitvondt.... har 5 uker og 5 dager igjen så regner med det fortsatte e tid... har vasket alle babyklærne funnet og vasket dyner. bilstolen er klar med pose ... ny madrass innkjøpt stellematte på plass .... føler meg klar men er best lilleimagen holder seg der en stund til ...GLEDER meg helt villt til å holde deg i armene mine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...