Gå til innhold

Kan noen hjelpe en forvirret sjel? (dvs meg) :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann prøver å bli gravide. Jeg venter mensen i helgen, typ lørdag, søndag kanskje mandag (min syklus lengde varierer)..

Jeg har de siste 3-4 dagene hatt litt mensen lignende murring, øm i korsryggen. Følt meg litt "annerledes" og gravid uten at jeg kan forklare det nærmere. Samtidig skal jeg ikke utelukke at jeg innbiller meg dette, da jeg ønsker så strekt å bli gravid. Kanskje er det til og med bare forbundet med at mensen er rundt hjørnet..

Uansett.. Tok en eggløsningstest for 2 dager siden (lest at man kan bruke dette før det slår ut på graviditetstest) og den var negativ. I dag tidlig var jeg litt i tvil om den var positiv eller negativ. Teststreken og den andre streken var så godt som like sterke. Den andre streken var ikke sterkere enn teststreken, men den så like sterk ut (i fargen)... Jeg tok også en graviditetstest den var helt negativ...

Kan jeg likevel være gravid her, eller er det helt utelukket?

Kjenner det er litt slitsomt å være prøver om dagen..:P

Flere smågale prøvere her ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være gravid, men det er helt umulig å si. Ta en test på mandag om du ikke har fått mensen. Da bør du få et svar du kan stole på intill videre.

Skrevet

Mitt råd til deg som tidligere prøver (holdt "bare" på i halvannet år) er å virkelig ikke overtolke tegn, bruke alskens med penger på tullete tester og å skrive sånne ting som dette på Dib :) Du kommer til å få ørten ulike svar, og det eneste som vil vise om du er gravid med sikkerhet er en test (anbefaler ClearBlue digital, der står det svart på hvitt) og at du ikke får mensen innen en ukes tid. Skal du holde på sånn som dette kommer du til å bli sprø :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...