Gå til innhold

Kan noen hjelpe en forvirret sjel? (dvs meg) :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann prøver å bli gravide. Jeg venter mensen i helgen, typ lørdag, søndag kanskje mandag (min syklus lengde varierer)..

Jeg har de siste 3-4 dagene hatt litt mensen lignende murring, øm i korsryggen. Følt meg litt "annerledes" og gravid uten at jeg kan forklare det nærmere. Samtidig skal jeg ikke utelukke at jeg innbiller meg dette, da jeg ønsker så strekt å bli gravid. Kanskje er det til og med bare forbundet med at mensen er rundt hjørnet..

Uansett.. Tok en eggløsningstest for 2 dager siden (lest at man kan bruke dette før det slår ut på graviditetstest) og den var negativ. I dag tidlig var jeg litt i tvil om den var positiv eller negativ. Teststreken og den andre streken var så godt som like sterke. Den andre streken var ikke sterkere enn teststreken, men den så like sterk ut (i fargen)... Jeg tok også en graviditetstest den var helt negativ...

Kan jeg likevel være gravid her, eller er det helt utelukket?

Kjenner det er litt slitsomt å være prøver om dagen..:P

Flere smågale prøvere her ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver. Men jeg vet jo ikke om du er gravid eller ikke, så kan ikke svare på det. Vil heller ikke drepe ønsket ditt med å fortelle min historie. Men jeg hadde det akkurat slik sist pp, vi har prøvd over et år nå. Jeg var i grunn sikker på at jeg var gravid, hadde så mange tegn. Og tanta kom tre dager forsinket.. :( ønsket om barn er så stort, har aldri følt noe sånt i hele mitt liv. å det ødelegger omtrent resten av livet mitt. Vi har ingen fra før som vi kan glede oss over i mellomtiden heller. Men en må vel egentlig bare prøve å leve livet i mellomtiden og satse på at tanta ikker kommer og at du kan sitte med en positiv gr.test til slutt! Lykke til! :)

Skrevet

Åh godt Å lese at det er flere av oss der ute... Trodde prøveperioden skulle bli "koselig jeg". Men syntes den er mer stressende:p Trist Å lese at det ikke har lykkes for dere ennÅ :( Jeg har ikke prøvd sÅ lenge (dvs 6mnd), sÅ jeg skal ikke klage. Har dere vært pÅ noen utredning ennÅ, eller ønsker dere ikke det kanskje?

Jeg skjønner godt hva du mener. Skuffende Å sitte med negativ test i hÅden, i know the feeling:( Samtidig mÅ vi prøve Å leve litt i mellomtiden ja. Men jeg kjenner at tiden rett før mens, er ekstra stressende. De dagene er slitsomme:( Og jeg overanalyserer nok alt. Sist mnd var jeg sikker pÅ at jeg var gravid. Jeg var sÅÅ kvalm, svimmel ++. Det viste seg at det var omgangssyken med pÅfølgende lungebetennelse m.m. Hehe noe skuffende:p

Lykke til du ogsÅ, koselig med svar fra noen andre med litt like følelse som en selv:) Tvi tvi :)

hi

Skrevet

Ja, jeg tenker akkurat slik som det. Det er utrolig slitsomt dagen før ikm ja :( Jeg venter på time til gyn nå, å min kjære skal også få sjekket kvaliteten på sine saker ved neste legetime. Så håper vi at det skjer noe snart :)

Skrevet

Veldig slitsomt når man ikke vet når ikm er også. min syklus har variert mellom 29-34 dager. men jeg har regnet ut grunnet eggløsningen min at jeg venter mens ca i helgen. Uansett, slitsomt!

Masse lykke til hos gyn og lege:) Jeg krysser fingrene mine for dere:)

hi

Skrevet
Veldig slitsomt når man ikke vet når ikm er også. min syklus har variert mellom 29-34 dager. men jeg har regnet ut grunnet eggløsningen min at jeg venter mens ca i helgen. Uansett, slitsomt! Masse lykke til hos gyn og lege:) Jeg krysser fingrene mine for dere:) hi

ja, enda en ting vi har til felles. Jeg har sykluser på 32-35dager. Etter å ha testet flere pp'r vet jeg at jeg har el. Så vi kan ikke gjøre annet enn å legge aksjer å håpe på full klaff. Det blir når det blir tenker jeg :)

Krysser fingrene for deg jeg også! Blir spent å se hvordan det går i helgen. Send meg en oppdatering her da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...