Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 har to barn fra før, en av hvert kjønn.Begge de to svangerskapene har jeg vært i storform, ingen kvalme en eneste dag. Er nå gravid i uke 7 og har nå i to uker hatt en vanvittig kvalme som starter når jeg står opp og varer til en time før jeg skal legge meg. Tanken har begynt å slå meg:kan det være flere der inni magen som gjør det til at jeg blir så kvalm. Er sykemeldt 50 prosent pga kvamen og at det at jeg ikke får i meg skikkelig næring. Dere som venter to/har fått to , hvordan var det med kvalme hos dere? dere som både har fått tvillinger og et barn, merket dere noe forskjell ift kvalme?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Med tvillingene var jeg stygg kvalm og kastetopp 3-8 ganger hver dag de 21ukene jeg gikk gravid. Med guttungen her var jeg stygg kvalm 24/7 i 4 mnd, kastet opp noen turer iløpet av den tiden, med lillesøster var jeg kvalm i noen dager herog noen dager der gjennom hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå