Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Familie og venner lurer på hva vi ønsker oss i gaver til JUL til vår sønn som da vil være 17 mnd. Selv har jeg ikke engang begynt å tenke på jula. Hva trenger/liker disse småttingene?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Kommer vel an på hva han har fra før. Men kanskje: Duplo Fisher price leker, f eks fra Little People serien Biler i alle varianter Puslespill Klær og utstyr til vinteren.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Duplo og togbane er alltid en slager. Ulltøy, andre klær er vel en slager hos mor.
Berta_78 Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 "smarte" leker! Puslespill, klosser, enkle ting som skal settes sammen.. Tegnesaker? Mine gutter har alltid blitt glad for badeleker og båter også.
L-8 Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Ulltøy, bøker, akebrett, sparkebil, puslespill, togbane, duplo, dyr...
Cinnamon4 Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Her går det i bøker. Han elsker å titte på bilder i bøker. Ellers liker han leker med lyd, masse lyd og setter gjerne igang alle på en gang for så å danse )) Her blir det nok et ønske om en liten togbane som enkelt kan ryddes vekk og monteres. Og mer bøker. Leker med lyd er det i bøtter og spann her, ettersom han går i storebrors lekekiste og stjeler
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Føler vel egentlig at han har en god del leker, selv om det på en annen måte føles som at han trenger mer. Noe annet liksom. F.eks har han masse Duplo, 3 sånne biler til å gå/sitte på, akebrett, endel bøker, cd'er og cd spiller på rommet sitt, 2 puttekasser, et par enkle puslespill, masse bøker +++ ( har pakket bort en haug leker som er uinteressante) Alt av yttertøy har jeg kjøpt inn for en god stund. Mulig han trenger nye vintersko over jul, men tror kanskje ikke føttene hans vokser fullt så mye at det er nødvendig. I fjor fikk han 31 gaver, og det var leker i bare 2 av de. Så jeg måtte ut å kjøpe etter jul. I resten var det klær, og nesten alt var for lite i størrelse, eller ikke etter min smak/behov. Har ikke lyst til å være utakknemlig, men greit å få skrevet et ønskeliste denne gangen, så får vi kanskje noe nyttig. Synes det var veldig vanskelig å komme på noe denne gangen. Hilsen trådstarter
It's all about me Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Hvis du synes han har nok leker nå kan du jo ønske leker han kan vokse seg til som det er greit å spare på. F.eks. vanlig lego, Magnetex, Brio togbane, litt vanskeligere puslespill, mere bøker, enkel radiostyrt bil, baner til Hot Wheels, Brio builder system. Alt dette er beregente for eldre barn, men kan begynne å fikles med fra de er rundt et par år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå