Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #1 Skrevet 20. september 2012 Datteren min ble født med mye og langt hår. Nå er det enda lenger, men fryktelig tynt, og hele bakhodet er så å si skallet. Hun ser ut som om hun er 90 år på hodet stakkar. Tør ikke klippe selv, men hva tenker de på frisørsalongen? Og hva tenker dere? Det sitter litt langt inne og skulle klippe et så lite barn kjenner jeg...
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Jeg tenker at enten hadde jeg klippet selv, eller så hadde jeg latt henne se ut som en 90 åring. Men ta henne med og spør om de kan hjelpe deg.
sologsommer Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Var hos frisør med mini da han var 5 måneder. Gikk fint, satt på fanget til meg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Hadde aldri brukt 300-400kr på å klippe en 4mnd gammel baby. Da hadde jeg tatt saksen selv. Her måtte jeg klippe min gutt fra 2mnd pga mye hår. Stusset han i nakken mens han satt på fanget, og klippet luggen mens han lå nede, Gikk så fint så. Er jo ikke farlig, men bruk en liten god saks, og ikke en kjøkkensaks.
happiness4life Skrevet 20. september 2012 #7 Skrevet 20. september 2012 Klipp det mens hun spiser! Det gjorde vi
Lettie Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Jeg klippet babyen selv.. Er jo enkelt å klippe babyhår.
meg tjohei Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Hi her. Det jeg mener med å ikke tørre å klippe selv er fordi det vil bli stygt og hakkete. Det skal også sies at nakken hennes har jeg klippet flere ganger. Får se, kanskje vi bare tar maskinklipperen til gubben og barberer over hele hodet hennes, hehe;) Nudelig er hun uansett, 90 år på hodet eller ikke;)
happiness4life Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Vi barberte vekk alt håret med sånn klippemaskin min bror hadde. Men det var av religiøse grunner fra sambo sin side. Nå vokser det bare pp toppen så han ser ut som en lien punker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå