Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #2 Skrevet 20. september 2012 Både ja og nei. Jeg har ingen omgangskrets, så det saken er grei Mannen har stor familie og stor vennekrets og jeg liker dem, men synes de noen ganger stjeler tiden fra oss som par. Siden samboer enda ikke har funnet på noe KUN sammen med meg etter at vi ble sammen, mens han har funnet på mye med slekt og kompiser.
L-8 Skrevet 20. september 2012 #3 Skrevet 20. september 2012 Ja, forsåvidt... Men størsteparten av omgangskretsen er da felles. Også har hver av oss et par venner som ikke er en del av den store gjengen, men de treffer vi ikke så veldig ofte...
4Hjerter Skrevet 20. september 2012 #4 Skrevet 20. september 2012 Ja, men etter 11 år sammen har vi flest felles venner.... har tenkt på hvor rart det ville vært om vi ikke var i sammen lenger. Jeg er like glad i hans venner og familie;-)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #5 Skrevet 20. september 2012 Ettersom vi har vært i lag siden 2000, så har vi selvfølgelig felles omgangskrets..... Går det ann å være et par og ha helt seperate omgangskretser...?
Sli1 Skrevet 20. september 2012 #6 Skrevet 20. september 2012 Vi har felles omgangskrets heldigvis så det er ikke noe problem. Men jeg har 3 veldig gode venninner utenom, og hun ene der kan ikke samboeren min forfra:p
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2012 #8 Skrevet 20. september 2012 Tja.. Jeg har en minimal omgangskrets på min side, de aller fleste vennene mine, fikk jeg fordi vi ble sammen.. Går super godt over ens med de aller fleste vennene hans, har 2 stk jeg ikke kommer over ens med, så de besøker han alene.. Han kommer over ens med de vennene jeg har, foruten en, og han ser vi ikke stort til uansett, dahan bor langt unna..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #9 Skrevet 20. september 2012 Vi har ikke så stor omgangskrets noen av oss, men han synes vel de fleste av mine venninner er rare på forskjellige måter og han har (eller hadde) en kompis jeg ikke likte.. De andre jeg har møtt virker grei.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #10 Skrevet 20. september 2012 Ja og nei. Han syns jeg tiltrekker meg mange raringer (faktisk møtt et par av de her på dib. Haha) Ellers liker han de gamle vennene mine som nå er blitt våre vennepar. Hans omgangskrets er helt okei, normale folk. Blitt vennepar der og, han har en kompis je ikke kan fordra da.. Men jeg overlever det.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 20. september 2012 #11 Skrevet 20. september 2012 Ettersom vi har vært i lag siden 2000, så har vi selvfølgelig felles omgangskrets..... Går det ann å være et par og ha helt seperate omgangskretser...? Ja, det går helt fint. Vi har hatt flere vennepar, som har gått fra hverandre igjennom årene. Derfor går mannen min mest sammen med kompisene sine og jeg sammen med venninnene mine. Blir unaturlig å sitte på fest sammen med kompisgjengen hans. Spesielt når det omtrentlig ikke er damer der. Og de damene som er der, er single damer som har noe på gang med den ene kompisen til mannen min.....De kommer og går, men ingen består:-P Han er glad i utskiftning da:-P Så jeg har ingen videre behov for å bli kjent med dem. Ellers har vi et vennepar vi er sammen med sammen med barna også. Men det er ikke ofte, pga boavstand. Treffer andre på arrangerte fellesfester, men sånn jevnt over er han med sine og jeg med mine:-)
Gjest Bigfoot Skrevet 20. september 2012 #12 Skrevet 20. september 2012 Både mannen min og jeg er veldig sosiale, og hadde stor vennegjeng på hver vår side da vi traff hverandre. Nå er de fleste av vennene våre gift og har barn, og da blir det som regel til at vi treffes som par (både med og uten barn). Konene til hans kompiser har blitt mine venninner, og omvendt. Jeg kommer ikke på noen av vennene hans jeg ikke liker, og tror nok han også synes at alle venninnene mine er ok. Noen ganger er det jo ting man reagerer på, men sånn er det jo uansett her i livet. Men vi treffes jo også selvsagt uten partner. Tror ikke mannen min ville satt stor pris på å være med på våre månedlige "syklubber"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå